Podcasturile sunt o formă de media care există încă de la începutul secolului al XX-lea. În zilele noastre, podcast-urile au fost transformate într-o formă de artă modernă, podcasting-ul devenind o afacere în plină expansiune. Origini și apariție...
Podcast-urile au câștigat popularitate în ultimii ani, deoarece sunt mult mai interactive decât transmisiile radio și TV. Pe măsură ce podcastul de tip interviu pe care il face cineva se dezvoltă și audiența crește, crește și cererea pentru...
Introducere in strategia de continut pentru podcast: O strategie de conținut este un plan pentru a acoperi subiectele și caracteristicile pe care podcastul le va acoperi. Dacă ai o strategie de conținut, te vei asigura că nu pierzi nicio...
Ce este un podcast și de ce ar trebui să vă pese de asta? Podcast-urile sunt un mod nou și popular de a consuma conținut. Acestea permit oamenilor să se aboneze pe diferite dispozitive pentru ascultarea lor „la cerere”. Ele pot fi...
Există multe definiții pentru conceptul de leadership feminin, dar toate au un lucru în comun, anume că femeile lider sunt puternice, curajoase și independente. În ultimii ani, femeile au prins mai mult curaj pentru a se dezvolta pe plan...
Conceptul unei afaceri care își construiește un brand este o idee destul de comună astăzi. Majoritatea, dacă nu toate afacerile, au un brand și fac bani prin dezvoltarea acestor mărci. Deci, de ce oamenii nu pot face același lucru? Află în acest...
Când ne gândim la un lider adevărat, ne vine în minte un set de abilități pe care acesta trebuie să le aibă deoarece cu ajutorul acestui set reușește să fie cel mai bun în activitatea sa. Ca urmare, putem spune că leadership-ul este un domeniu...
Astăzi este la modă să vorbim despre „brand” și să ne facem unul, dar nu e chiar așa ușor precum pare. În articolul „Ce este un brand și cum poți avea și tu unul?” ți-am vorbit despre ce presupune un brand și de ce tipuri poate fi. Iar în articolul...
abilitatile sociale
Auzim de multe ori conceptul de „brand” legat fie de numele unor companii, produse, servicii, fie de al unor persoane publice. Dar te-ai întrebat dacă e posibil să contribui și tu la imaginea brandului pentru care lucrezi sau să îți creezi unul...