Tu știi care este sensul business-ului tău? Dar angajații știu?
Dacă te-a pus pe gânduri cel puțin una dintre cele 2 întrebări, fii fără grijă! Astăzi discutăm cu Oana Ciobanu, director și partener Elevathor, despre sustenabilitate în afaceri și dezvoltarea unei culturi organizaționale puternice.
Misiunea, viziunea si valorile organizatiei sunt cele care dau sens business-ului tău. Pentru a obține cu adevărat rezultate remarcabile, este important să existe coeziune între toate departamentele organizației. Iar având în vedere faptul că primul contact al clienților este cel cu angajații, și nu cu management-ul, a fi în armonie cu echipa este esențial.
Un client nemulțumit întotdeauna va lua cu el mai mulți clienți nemulțumiți.
Cristina Norocel
O cultura organizationala sanatoasa si sustenabilă definește în mare parte modul în care angajații vor trata relațiile cu clienții. De aceea, spune Oana, ar trebui să fie în interesul oricărei companii să-și respecte promisiunea de brand nu numai față de consumatori, ci și față de angajați.
De ce să actualizezi misiunea, viziunea si valorile organizatiei?
Odată cu trecerea anilor, orice om se schimbă. La fel funcționează și domeniul afacerilor. Există un dinamism aparte în spatele tuturor departamentelor dintr-o companie, iar această energie dă naștere progreselor și proactivității. Un angajat care este considerat valoros de către management și implicat în diverse etape decizionale (sau cel puțin la nivel de împărtășire a opiniei) este mult mai predispus la relații extraordinare cu clienții, ceea ce este în beneficiul angajatorului.
În această perioadă se schimbă și prioritățile firmei. Dacă în primii ani scopul era de a se face remarcat în piață și de a dovedi că serviciile oferite merită atenția publicului, în timp business-ul tinde să-și pună obiective mai complexe. Astfel viziunea si valorile organizatiei pot suferi modificari. De altfel este chiar recomandat ca periodic ele să fie analizate și reactualizate. Însă, este crucial să știm de ce facem această schimbare!
Oamenii nu așteaptă minuni. Ei așteaptă să vadă că părerea lor contează.
Oana Ciobanu
Ce este promisiunea de brand, cum ne asigurăm că în compania noastră există o cultura organizationala sanatoasa si sustenabila, dar și de ce este necesar să reactualizăm misiunea, viziunea si valorile organizatiei periodic, aflăm în acest episod direct de la Oana Ciobanu, specialist cu multă experiență în domeniu.
Timeline Episod
“Oamenii nu sunt receptivi la schimbare” spune Cristina. Schimbarea vine cu provocări, frică de necunoscut și fluturi în stomac. Însă doar prin declanșarea unui proces de dezvoltare poate exista progres și pot apărea rezultate excepționale. Așadar, ieși din zona de confort și ia echipa cu tine!
Stai pe-aproape, deoarece săptămâna viitoare vorbim despre povești care fac cât o mie de cuvinte! Până atunci, îți recomandăm să citești despre costul de achiziție al unui client nou. Da, ai auzit bine! A converti un client nou nu e muncă ușoară și categoric nu este lipsită de costuri. E important ca noul client să facă din accesarea serviciilor tale un obicei recurent și nu un eveniment singular. Prin urmare, înainte de a analiza cum arată relația echipei tale cu consumatorii, e crucial să știi și cât de scumpă e “investiția“.
Trainer, Consultant Marketing si Branding Personal, Coach
În fiecare zi susţin profesioniştii să îşi construiască un brand personal puternic şi o afacere profitabilă.