În era digitală, construirea unui brand personal puternic devine esențială pentru succesul profesional, iar platforma care are cel mai mare potențial de a deschide uși și a oferi oportunități în ceea ce privește cresterea vanzarilor este LinkedIn.
În episodul de astăzi, Cristinei Norocel i se alătură Andrei Dicher, trainer de vânzări și comunicare, iar împreună discută despre importanța construirii și promovării unui brand personal pe platforma LinkedIn, despre strategiile care stau la baza procesului de găsire și abordare a potențialilor clienți sau parteneri de afaceri, precum și despre aspectele cheie ale comunicării eficiente în mediul online.
Despre cresterea vanzarilor pe o platformă socială precum LinkedIn…
Într-un episod anterior, moderatorii emisiunii au subliniat importanța incontestabilă a platformei LinkedIn, în special în ceea ce privește conturarea unui brand personal puternic. De data aceasta, Cristina Norocel, alături de invitatul nostru special, se concentrează pe evaluarea capacităților platformei în ceea ce privește identificarea potențialilor clienți și cresterea vanzarilor, prezentând, în același timp, diferite tehnici și funcții pe care platforma le pune la dispoziție în acest sens, precum: Sales Navigator.
Ce este Sales Navigator?
Pe lângă clasicele reclame, există și alte strategii prin care ne putem promova și „vinde” eficient pe LinkedIn. Andrei ne povestește despre Sales Navigator, o caracteristică distinctivă a platformei. Acest instrument avansat este creat special pentru a sprijini profesioniștii în domeniul vânzărilor și dezvoltării afacerilor, permițându-le să identifice mai eficient potențialii clienți, să stabilească conexiuni relevante în cadrul industriei lor și să dezvolte relații solide cu scopul de a-și extinde rețeaua și de a genera oportunități de vânzare.
Pe LinkedIn, conținutul este promovat în funcție de cât de relevant este… de aceea postările nepotrivite dispar repede.
Andrei Dicher
Sfaturi pentru o promovare eficientă pe LinkedIn
- Optimizează-ți Profilul: asigură-te că profilul tău este complet, profesional și relevant, pentru a atrage potențiali clienți sau parteneri;
- Partajează Conținut Valoros: împărtășește conținut care aduce valoare audienței tale, consolidându-ți expertiza în domeniu și generând interes;
- Folosește Sales Navigator: acest instrument puternic îți permite să cauți și să te conectezi cu potențiali clienți într-un mod mai precis și personalizat;
- Segmentează Audiența: utilizează funcțiile de segmentare pentru a ajunge la segmentele potrivite din piață;
- Cultivă Relații: LinkedIn oferă posibilitatea de a construi și menține relații relevante pentru afacerea ta;
- Caută Oportunități de Colaborare: identifică oportunități de colaborare cu alți profesioniști sau companii pentru a-ți crește vizibilitatea.
Toate aceste sfaturi, dacă sunt urmate cu atenție, pot contribui semnificativ la cresterea vanzarilor, transformându-ți cu ușurință Conexiunile în Contracte.
Timeline episod
LinkedIn este o unealtă valoroasă pentru promovarea personală și generarea de vânzări. Prin funcționalități precum Sales Navigator și strategii adecvate de promovare, putem atinge audiența dorită și construi relații solide în sfera profesională. “Brands at Work” reprezintă o resursă esențială pentru orice antreprenor aflat în procesul de construire a unui brand puternic, motiv pentru care îți recomandăm să explorezi și episoadele anterioare pentru a avea acces la și mai multe informații valoroase. Așadar, dacă îți dorești să descoperi mai multe despre lumea fascinantă a brandurilor, dar și poveștile captivante din spatele succesului lor, te invităm să ne urmărești în continuare. Totodată te invităm să asculți și emisiunile noastre 1440, LeadersHub, The Keywords Podcast și Money Game, disponibile pe Mentori de România, pentru a-ți asigura succesul antreprenorial.
Trainer, Consultant Marketing si Branding Personal, Coach
În fiecare zi susţin profesioniştii să îşi construiască un brand personal puternic şi o afacere profitabilă.