Conceptul unei afaceri care își construiește un brand este o idee destul de comună astăzi. Majoritatea, dacă nu toate afacerile, au un brand și fac bani prin dezvoltarea acestor mărci. Deci, de ce oamenii nu pot face același lucru? Află în acest articol de ce ai nevoie de brand personal și pe ce principii ar trebui să te bazezi.
Un brand personal nu este atât de diferit de un brand de afaceri. În loc să comercializați un magazin sau un produs, vă comercializați singur. Crearea unui brand personal are o mulțime de beneficii, atât pe plan personal, cât și profesional, și vă poate ajuta să vă deschideți multe uși în viitor.
Unii oameni aleg să dezvolte un logo și o temă pentru marca lor personală și se vor asigura că acele logo-uri și culori sunt, de asemenea, consistente în fiecare pagină care include numele lor. Dezvoltarea unui brand personal necesită muncă și nu se va întâmpla peste noapte. Dar odată ce o faci, beneficiile sunt nesfârșite.
4 răspunsuri la întrebarea „ De ce ai nevoie de brand personal? ”
1. Te ajută să ieși în evidență din mulțime
Un brand personal este o modalitate excelentă de a-ți demonstra abilitățile și cunoștințele despre un anumit subiect sau domeniu. Construirea unui brand este șansa ta de a arăta publicului tău ceea ce știi și de ce îl știi și te va diferenția de alții care ar putea lupta pentru aceleași oportunități, dar care nu și-au făcut timp să-și construiască propriul brand personal.
2. Conduce la oportunități
Un brand personal puternic va duce la o multitudine de oportunități, inclusiv:
- Interviuri pentru slujbă.
- Stagii de practică.
- Angajamente de prezentare.
- Oportunități de creare de rețele.
- Promoții.
- Parteneriate.
Un brand personal este piatra de bază care va duce la succes pentru viitorul tău. Vă poate ajuta să atingeți orice număr de obiective, atât personale, cât și profesionale, și poate duce, de asemenea, la multe oportunități de avansare în carieră.
3. Inspiră încredere în publicul tău
Mulți oameni, în special cei din generația milenială, nu au încredere în afacerile mai mari care utilizează publicitatea tradițională. Acesta este motivul pentru care există un impuls atât de mare în zilele noastre pentru a „cumpăra mic” și de ce publicitatea cu influenceri are atât de mult succes. Oamenii sunt mult mai probabil să cumpere și să asculte de la cineva care arată, vorbește și se comportă ca ei, spre deosebire de o mare corporație.
Deci, dacă îți construiești brandul ca o afacere, dar menții totuși un front personal, este garantat că vei inspira încredere în rândul publicului tău.
4. Cineva te va monitoriza întotdeauna online
Indiferent dacă aplicați pentru facultate, pentru un loc de muncă la nivel de intrare sau pentru viitoarea carieră, cineva vă va căuta numele pe Google sau rețelele sociale. Unii angajatori se vor aștepta să aveți o prezență online, în timp ce alții vor doar să se asigure că nu aveți o reputație proastă online. Dar, indiferent, este mai bine să controlați rezultatele care apar decât să le lăsați la voia întâmplării.
De ce ai nevoie de brand personal chiar și atunci când vrei să te angajezi?Pentru că dezvoltarea unui brand personal este o modalitate excelentă de a le arăta potențialilor angajatori că ați muncit din greu pentru a vă construi o reputație pozitivă online.
Sfaturi pentru crearea unui brand personal:
- Un loc bun pentru a începe este să vă curățați conturile de pe rețelele sociale. Puteți controla reputația online și, prin urmare, nu doriți ca nimic din ceea ce postați pe rețelele sociale să vă afecteze negativ prezența.
- Un alt punct pozitiv de început ar fi crearea unui site web personal. Folosește-ți site-ul web nu numai pentru a-ți construi marca, ci și pentru a adăuga valoare publicului tău. Aceasta este platforma voastră pentru a vă prezenta abilitățile și experiența și, de asemenea, pentru a împărtăși sfaturi valoroase cu publicul vostru.
- Creați un logo și o temă și păstrați-le consecvente în toate profilurile voastre de pe rețele sociale. Apoi, definește cine este publicul tău și elaborează o strategie de conținut ținând cont de el.
- Publicați conținut convingător care vă va atrage publicul și îl va face să revină pentru mai mult, deoarece conținutul vostru adaugă valoare vieții lor.
- Poate te întrebi și „ cum construiesc o relație puternică cu publicul? ”. Ia în considerare crearea de conținut specializat, personal, pe care să-l oferi audienței voastre în schimbul adresei de e-mail; aceasta este o modalitate excelentă de a vă construi lista de contacte.
Sper că ai înțeles acum de ce ai nevoie de brand personal. Iar pentru orice adăugare sau feed-back te așteptăm pe paginile noastre de Facebook și LinkedIn în secțiunea de comentarii.