Urmărește-ne
Caută
Ne poți asculta și pe:

De ce să construim un brand de companie? S1E013

În acest episod, alături de Adrian Burlacu și Cristina Norocel, aflăm cum și de ce este recomandat să facem eforturi pentru a construi un brand de companie redutabil. Nu există o rețetă unică pentru a atinge succesul, deoarece aproape totul pornește de la scopul fundamental al brandului pe care dorim să îl dezvoltăm. Rezultatele generate în urma efortului de branding sunt de fapt o oglindire a ceea ce ne diferențiază de concurență, iar noi suntem responsabili de aceste subtilități. Cristina ne vorbește așadar despre beneficiile aduse de existența unui brand de companie construit corect.

„Brandingul nu este o chestiune pe care o facem printre picături.”

Adrian Burlacu

Notorietatea este unul dintre aspectele care modelează brandurile valoroase, prin urmare este nevoie de muncă activă și constantă în această direcție. Atunci când publicul este convins de cauza și viziunea companiei, atunci când poate rezona cu valorile și misiunea ei, reputația business-ului crește. Iar așa cum spune și Adrian, „la finalul zilei, brandul de companie înseamnă reputația voastră”.

Vorbim azi și despre startup-uri și business-uri mici, oferindu-le sfaturi cu privire la strategiile de branding care se pretează fiecăruia. Construirea unui brand de companie valoros și important în piață ține de o varietate de aspecte. Elemente precum vocea brandului, diferențierea de competiție, poziționarea în piață, dar și persoanele din spatele cortinei, sunt la fel de importante pentru o afacere de succes.

„Oamenii sunt inima unei organizații și cea mai de preț resursă.”

Cristina Norocel

Conform celor doi specialiști, avem nevoie de răbdare și consecvență pentru a crea un brand de companie puternic. Graba strică treaba, iar în acest caz ne folosim de același principiu. Cu sfaturi, propuneri și alte noțiuni educative legate de brandingul de companie vă așteaptă Adrian și Cristina în noul episod al emisiunii.

Timeline Episod

00:45Care este scopul construirii unui brand pentru o companie? 05:01Cum construim un brand pentru o companie?

Vrei să afli mai multe despre distincția dintre brandul personal și brandul de companie? Poți face asta accesând episodul nostru dedicat aici: https://www.mentorideromania.ro/brand-personal-sau-brand-de-companie-s1e010/ 

Mai multe informații despre importanța poziționării în piață puteți afla accesând https://www.mentorideromania.ro/pozitionarea-in-piata-a-brandului-personal/ 

Dacă îți dorești să-ți transformi potențialul în reușită, te invităm să urmărești în continuare setul de podcasturi ce înglobează îndelungata experiență a celor doi specialiști.

1 comment
Brands at WorkEpisod 13