A-ți cunoaște și înțelege publicul țintă este un factor cheie pentru antreprenoriatul de succes.
Alături de Cristina Norocel și Adrian Burlacu, în episodul de astăzi explorăm în continuare culisele brandingului personal. Dacă săptămâna trecută aceștia ne-au vorbit despre fundamentele brandului personal autentic, astăzi aflăm ce înseamnă un avatar de client și cum influențează acesta procesul de definire al unei audiențe potrivite.
Trebuie ca audiența căreia ne adresăm să fie cât mai țintită.
Cristina Norocel
Într-o lume fără competitori nu am avea nevoie de strategii. În lumea reală însă, a fi conștient de ceea ce te diferențiază de competiție e un pas important în creșterea companiei. Bineînțeles, finisarea brandului personal este un must. Adrian ne explică ce este propoziția unică de vânzare, cum să nu fim prinși în capcana sloganurilor și care sunt atributele ce conturează o propoziție unică de vânzare eficace.
Nu există termenul de a te nișa prea mult, există termenul de a greși poziționarea brandului tău.
Adrian Burlacu
În sfera antreprenorială există o dezbatere activă în ceea ce privește afacerile nișate. Ce sunt nișa și micronișa de piață, care este conexiunea cu backstage-ul brandului personal, dar și cum avansam spre succes prin vizarea unui public corespunzător, descoperim azi cu ajutorul celor doi specialiști.
Timeline Episod
Dacă îți dorești să-ți transformi potențialul în reușită, dar și să fii la curent cu cele mai noi informații din sfera brandului personal, te invităm să urmărești în continuare setul de podcasturi ce înglobează îndelungata experiență a celor doi specialiști.