Brandul personal pe înțelesul tuturor S1E001

Știm că poveștile de succes se nasc din viziuni autentice și nițel spirit de visător. În mod similar, un brand de valoare se construiește pe aceleași principii. 

În episodul de astăzi, aflăm de la Cristina Norocel și Adrian Burlacu ce este brandul personal și care sunt elementele vitale în dezvoltarea unei imagini de top. Împreună cu aceștia și alături de Isabelle Greger, moderatoarea emisiunii, descoperim de ce este extrem de important să avem un brand personal coerent mai întâi în calitate de angajat, iar apoi ca parte a unei companii. 

Crezul ei, împărtășește Cristina, e că “lumea ar fi mai săracă dacă oricare dintre noi nu și-ar îndeplini potentialul maxim”. În antreprenoriat, ca și în viața de zi cu zi, potențialul se poate materializa în reușite doar dacă îi permitem, iar brandul personal este contextul potrivit pentru exprimarea acestuia.

Fiecare are potențialul și instrumentele de a se face cunoscut pentru cine este și ce are de oferit. Fiecare dintre noi este valoros.

Cristina Norocel

Mai mult decât atât, se spune că succesul este o chestiune de percepție. Cristina ne-a mărturisit că atât valorile în care credem, cât și competențele noastre, se reflectă în percepția publicului țintă. De la Adrian aflăm importanța acestui public țintă și distincția dintre brandul personal ca produs de media și cel potrivit profesioniștilor. 

Tot el ne vorbește despre marile preconcepții legate de brand personal și ne propune un exercițiu practic prin care putem începe procesul de creație al acestuia sau de optimizare al celui deja existent. Pe lângă notorietatea dobândită în urma dezvoltării unui astfel de brand, Adrian ne dezvăluie și cele mai importante efecte resimțite pe termen lung.  

Autenticitatea este vitală pentru un profesionist.

Adrian Burlacu

Timeline Episod

00:56Ce este brandul personal? 06:15Cine are nevoie de un brand personal? 15:10Beneficii și efecte ale unui brand personal

Dacă îți dorești să-ți transformi potențialul în reușită, te invităm să urmărești în continuare setul de podcasturi ce înglobează îndelungata experiență a celor doi specialiști. 

Brands at WorkEpisod 1