Prima impresie contează mult pentru un profesionist. Crucial deci, este modul în care acesta se afișează în public și ceea ce vrea să transmită. Cel mai simplu mod de a face asta structurat este printr-un kit de brand personal.
În episodul de astăzi, Cristina Norocel și Adrian Burlacu ne vorbesc despre importanța elementelor vizuale din cadrul brandului personal, dar și cum acestea conturează viitorul business-ului. Cristina ne spune de ce în lumea antreprenorilor de multe ori „haina îl face pe om”, de ce atenția pentru detalii aparent neglijabile poate influența pozitiv afacerea și de ce e recomandat să acționăm conform unui kit de brand personal.
„Complexitatea este inamicul numărul unu al execuției.”
Cristina Norocel
Capacitatea brandului personal de a se preta la particularitățile diverselor platforme din online aduce beneficii vizibile și durabile, explică Adrian. Așadar, azi aflăm cum ne diferențiem de brandurile precare și de ce sesiunile de consultanță în acest sens sunt o investiție avantajoasă pe termen lung.
Cât de importantă este identitatea vizuală și cât de vital este un kit de brand personal atunci când ne dorim să fim printre învingători, aflăm astăzi de la cei doi specialiști în domeniu.
Timeline Episod
Vrei să transmiți publicului din autenticitatea ta? Atunci vino să vezi cum arată un kit de brand personal ca la carte.
Iar dacă îți dorești să-ți transformi potențialul în reușită, te invităm să urmărești în continuare setul de podcasturi ce înglobează îndelungata experiență a celor doi specialiști.