Urmărește-ne
Caută
Ne poți asculta și pe:
Au nevoie companiile de comunicare cu publicul țintă? S1E014

Au nevoie companiile de comunicare cu publicul țintă? S1E014

Episod 14

Ascultă Episod

Alături de Cristina Norocel și Adrian Burlacu, în acest episod discutăm despre campaniile de relații publice întreprinse în cadrul unei companii și despre corecta comunicare cu publicul țintă. Cu siguranță toți am auzit termenul de PR (public relations) cel puțin o dată în viață, însă știm și cu ce se ocupă acest domeniu de activitate? Experții emisiunii au ales ca în episodul de astăzi să clarifice nu numai definiția și activitățile desfășurate de specialiștii în relații publice, ci și importanța acestora pentru plasarea companiilor în topul preferințelor publicului.

„Activitatea de public relations se concentrează pe stabilirea unei relații optime a brandului cu publicul țintă, printr-o strategie de comunicare adaptată.”

Cristina Norocel

E greu să devii un brand top-of-mind fără o strategie bine pusă la punct. Din acest motiv, campaniile de relații publice și atenta comunicare cu publicul sunt considerate componente prețioase ale mixului de marketing, ele fiind și parte integrantă a experienței consumatorului. Conform lui Adrian, mulți antreprenori aflați la început de drum confundă publicitatea cu relațiile publice, ori acest lucru este greșit. Publicitatea nu creează în mod obligatoriu o experiență de consumator, în timp ce relațiile publice da.

„Public Relations face parte din mixul de marketing în mod obligatoriu.”            

Adrian Burlacu

O simplă comunicare cu publicul nu este suficientă pentru a transmite clar mesajul brandului. O comunicare bazată pe strategii clar conturate de specialiști în domeniu însă, poate aduce rezultate aproape imediat, de aceea Cristina ne vorbește despre beneficiile reale ale PR-ului. Discutăm de asemenea despre comunicatele de presă ca mijloace de propagare a brandului, insistând pe greșeli întâlnite adesea în conținutul lor. Și cum orice strategie de comunicare cu publicul începe de la anumite obiective, Adrian și Cristina accentuează nevoia de planificare prealabilă prin exemple concrete de acțiuni recomandate.

Timeline Episod

01:48De ce au nevoie companiile de relații publice? 10:52Care sunt beneficiile unei strategii de relații publice? 23:22Este important să lucrăm cu specialiști?

Dacă îți dorești să-ți transformi potențialul în reușită, te invităm să urmărești în continuare setul de podcasturi ce înglobează îndelungata experiență a celor doi specialiști.

Brands at WorkEpisod 14