Alături de Cristina Norocel și Adrian Burlacu, în episodul de astăzi desființăm cele mai des întâlnite mituri despre branding. Totodată, revenind la subiectul dezbătut în episodul anterior, vorbim mai amănunțit despre ideea de a face business fără efort de branding și stabilim dacă merită să punem pe plan secundar acest aspect sau nu. Nu în ultimul rând, fiindcă suntem ființe sociale, înțelegem că o comunicare corectă este vitală interacțiunii cu alte persoane. O fi așa și în branding?
„De fiecare dată când lăsăm lucrurile la voia întâmplării, pierdem ocazia să construim un brand clar și unitar în mintea potențialilor clienți.”
Cristina Norocel
Atunci când vorbim de startup-uri și de antreprenori aflați la început de drum, aceste mituri despre branding pot fi ușor de crezut, iar implicațiile apărute odată ce ele sunt considerate adevărate și relevante, creează adevărate pierderi business-ului. Cristina și Adrian ne învață azi cum să evităm capcanele acestor convingeri și cum să le deosebim din timp de realitate, astfel încât dezvoltarea unui brand să nu fie o povară.
Consistența și coerența pot face minuni pentru o afacere. Dacă strategia de marketing este bine pusă la punct și axată pe nevoile și capacitățile business-ului, aceasta nu va întârzia să aducă rezultate palpabile. Însă, așa cum o casă nu se face peste noapte, nici brandul nu se construiește într-un timp atât de scurt. Acesta este și principalul motiv pentru care antreprenorii cred mai degrabă în mituri despre branding care dau iluzia de succes într-un timp relativ scurt, decât în adevăruri așa-zis costisitoare și de lungă durată.
„Brandingul nu este publicitate, iar publicitatea nu este marketing.”
Adrian Burlacu
Este sau nu este adevărat că există o singură rețetă pentru construirea unui brand? Putem face un business fără efort de branding și comunicare corectă sau nu? Garantează produsul succesul afacerii sau este doar o iluzie îmbrăcată frumos? Despre toate acestea, dar și alte convingeri despre branding, discutăm alături de specialiștii emisiunii, în episodul de astăzi.
Timeline Episod
Dacă îți dorești să-ți transformi potențialul în reușită, te invităm să urmărești în continuare setul de podcasturi ce înglobează îndelungata experiență a celor doi specialiști.