„Oamenii vor să cunoască și să facă afaceri cu oameni”, spune Cristina.
În episodul de astăzi vorbim despre particularitățile unui brand de companie și identificăm situațiile în care îl prioritizăm în detrimentul brandului personal. Cristina Norocel și Adrian Burlacu subliniază faptul că, de cele mai multe ori, brandul personal reprezintă un motor pentru creșterea brandului unui business, iar deși ambele reflectă identitatea acestuia, o fac în mod diferit.
Azi descoperim cum să transpunem promisiunile livrabile ale afacerii într-un brand de companie, cum să nu ne canibalizăm brandul personal și cum creștem valoarea business-ului printr-o strategie de marketing potrivită specificului său. De asemenea, este important să cultivăm această strategie pe termen lung, adaptându-ne la trenduri și dorind să devenim mai buni.
„Brandul de companie reprezintă un cumul al percepțiilor despre brand, pe care îl au audiențele cărora te adresezi tu.”
Cristina Norocel
Sunt cele două tipuri de brand interconectate? Da și nu. Adrian ne explică de ce un brand de companie ar trebui să fie dezvoltat în paralel cu cel personal, dar și de ce intersecția celor două nu este mereu avantajoasă. Atunci când cele două se suprapun în anumite privințe, este important să avem o coerență și o idee clară a ceea ce ne dorim să facem pe termen lung. Trebuie să fim conștienți de ceea ce ne face diferiți și de valoarea pe care o aducem în lume, precum și de elementul de autenticitate al business-ului nostru. În funcție de tipul acestuia și de direcția în care vrem să-l dezvoltăm, pornim de la un brand de companie către un brand personal sau vice-versa.
„Promisiunea brandului de companie va fi o derivare a brandului tău personal.”
Adrian Burlacu
Este perfect adevărat că „ne place să cumpărăm vise și povești”, spune Cristina. Important, ca antreprenori, este să găsim o balanță între obiectivele noastre și dorințele clienților, astfel încât să livrăm conținut și servicii de calitate, care în același timp aduc valoare companiei.
Timeline Episod
Dacă îți dorești să-ți transformi potențialul în reușită, te invităm să urmărești în continuare setul de podcasturi ce înglobează îndelungata experiență a celor doi specialiști.