Tu știai că oamenii aleg să meargă la un cabinet stomatologic în urma recomandărilor sau a reputației cabinetului? Ei bine, cunoscând acestea, ca și medic stomatolog antreprenor ar trebui să cunoști o serie de strategii prin care să poți ajunge la clienții potriviți. Pentru asta, specialiștii noștri, Cristina Norocel și Adrian Burlacu, te vor învăța astăzi tehnici pentru promovarea unui cabinet stomatologic, dar și cum faci să rămâi relevant în viața clienților tăi.
Tu ce limbaj folosești atunci când te adresezi publicului tău? Majoritatea medicilor stomatologici folosesc prea mult limbaj tehnic, ceea ce te poate îndepărta de clientul tău.
Pe lângă faptul că ești medic expert, publicul tău ar trebui să cunoască informații și despre omul din spatele expertului (spre exemplu ce hobby-uri ai, cu câți pacienți ai lucrat, care este misiunea ta, dar și o serie de testimoniale care pot întări decizia unei persoane de a veni la cabinetul tău). În cele ce urmează, specialiștii noștri îți vor prezenta pașii necesari de urmat pentru a reuși să faci promovarea, în mod eficient, a unui cabinet stomatologic.
Primii pași în promovarea unui cabinet stomatologic
Cum acorzi atenție brandului personal atunci când ești ocupat cu programările zi de zi? Probabil că îți este greu să ieși din rolul de expert și să îți asumi rolul de antreprenor în stomatologie, însă specialiștii noștri te ajută în episodul de astăzi, cum să faci pas cu pas expunerea eficientă a unui cabinet stomatologic.
Când vorbim de promovare , în primul și în primul rând, ai nevoie de digitalizarea programărilor, sau de o persoană care să se ocupe de ele. Făcând asta, economisești o parte din timp. După ce ai realizat asta, este momentul să te nișezi și să observi unde aduci cel mai mare plus valoare în viața pacienților tăi. Cel de-al treilea pas este reprezentat de identificarea clientului tău, respectiv, unde anume îl poți găsi (pe ce rețele de socializare), dar și care este profilul lui demografic. Toate acestea contribuie la promovarea unui cabinet stomatologic de renume.
După ce ai identificat care este misiunea ta, creează un site în care să poți prezenta puncte importante despre tine, în care poți prezenta cabinetul, le poți povesti oamenilor cum ai ajuns să fii stomatolog, dar și să incluzi o secțiune de blog unde îți poți asuma rolul de educator.
Pentru a afla și alte strategii utile care să ajute la promovarea unui cabinet stomatologic, asigură-te că asculți acest episod până la capăt.
Timeline
Dacă ți-a plăcut acest episod, poți urmări și episoadele trecute unde specialiștii noștri au oferit tactici pentru promovarea unui restaurant, dar și a saloanelor de înfrumusețare. Mai multe podcasturi educative poți găsi pe Mentori de România, dar și pe aplicația noastră oficială. Ca și o mică provocare până la următorul episod: creează-ți o listă cu idei de conținut prin care îți poți educa audiența!
Trainer, Consultant Marketing si Branding Personal, Coach
În fiecare zi susţin profesioniştii să îşi construiască un brand personal puternic şi o afacere profitabilă.