Do’s and don’ts pentru promovarea unui salon de înfrumusețare S3E14

Ce facem atunci când ne gândim la promovarea unui salon de infrumusetare? Specialiștii noștri, Cristina Norocel și Adrian Burlacu, abordează astăzi un subiect mai specific. În episodul de astăzi, vei afla tot ceea ce ai nevoie pentru a ști cum să te diferențiezi pe piața extrem de populată a saloanelor de înfrumusețare, dar și ce poți face concret pentru fidelizarea clienților.

Știi care e cea mai ușoară modalitate de a pierde un client? Să îi creezi o așteptare „wow” în online, iar când acesta îți calcă pragul, să rămână dezamăgit. Și de ce s-ar putea întâmpla asta?

De cele mai multe ori, poți avea impresia că odată ce clientul a intrat pe ușă, nu mai ai nevoie de marketing: personalul poate este nepoliticos, programarea clientului nu a fost respectată, sau clientul nu s-a simțit „în centrul atenției”. Acum că știi cât de ușor îți poți pierde clienții, vino să aflăm împreună cum îmbunătățim promovarea unui salon de infrumusetare.

Ce trebuie să faci pentru a îmbunătății promovarea unui salon de înfrumusețare?

Un element primordial în cadrul salonului tău îl reprezintă angajații tăi. De aceea, primul lucru cu care ar trebui să începi este instruirea personalului. Ce presupune asta? Angajații tăi ar trebui să cunoască, măcar la nivel informațional, toate serviciile oferite de salon și procedurile folosite.

Cunoscând acestea, la finalul prestării propriului serviciu, aceștia pot face up-sale, adică să recomande și alte servicii care s-ar putea potrivi clientului. Clientul poate aprecia acest lucru, drept urmare, ai făcut un prim pas care poate favoriza fidelizarea clienților.

promovarea unui salon de infrumusetare fidelizarea clientilor

Acum că ai învățat cum să atragi clienți, cum faci să te diferențiezi de celelalte saloane? Dacă ești în situația în care nu te poți diferenția prin preț sau serviciile oferite, atunci te poți diferenția prin experiența oferită clientului la tine în salon. Cel mai ușor poți face asta printr-o serie de lucruri mărunte care nu afectează mult bugetul de marketing, dar în schimb, fac o diferență în experiența pe care o are clientul:

  • un decor aparte
  • lumânări parfumate
  • crearea unui miros specific al salonului dumneavoastră
  • muzică ambientală
  • oferirea de băuturi exotice (ex: ceaiuri din alte țări) sau limonadă pe timp de vară

Pentru a afla mai multe sfaturi utile despre promovarea unui salon de infrumusetare, nu ezita să asculți acest podcast până la capăt.

„Rolul marketingului nu se oprește atunci când omul intră la tine pe ușă!”

Cristina Norocel

Timeline

12:08Cum reprezinți brandul în interiorul salonului 20:12Importanța actualizării informațiilor pe google 25:40Prezența în online

Dacă ți-a plăcut episodul de astăzi și nu vrei să ratezi continuarea discuției despre promovarea saloanelor de înfrumusețare, te poți abona canalului oficial Mentori de România, sau îți poți descărca aplicația din Google Play. Până data viitoare, nu uita să pui în aplicare ceea ce ai învățat în episodul de astăzi!

Brands at WorkEpisod 44