Continuăm discuția din episodul trecut, și vorbim astăzi mai concret despre cum îți poți fideliza clienții în cadrul salonului tău de înfrumusețare. De asemenea, vei primi astăzi de la specialiștii noștri, Cristina Norocel și Adrian Burlacu, cele mai bune tehnici și strategii de fidelizare a clienților, pe care le poți aplica și tu foarte ușor!
Când vorbim despre saloanele de înfrumusețare, vorbim despre afaceri experențiale, care sunt bazate pe oferirea unei experiențe impecabile clientului. Drept urmare, este responsabilitatea ta ca antreprenor, să te asiguri că persoana care intră la tine în salon va avea parte de o experiență aparte, și în același timp, să te asiguri că stă cât mai mult acolo (pentru ca, în final, să îți mărești profitul). Haideți să descoperim, în cele ce urmează, ce strategii de fidelizare a clienților funcționează cel mai bine, și care pot funcționa și pentru tine!
Cele 8 strategii de fidelizare a clienților
Dacă e să ne referim la cele mai de succes strategii, o primă modalitate de fidelizare ar fi oferirea de gift cards, valabile pe o perioadă limitată, oferite adesea pentru servicii adiacente ale salonului. Care ar fi beneficiul acestei metode? Clientul are ocazia să cunoască și alte servicii ale salonului, pe care poate nu le-a mai încercat până atunci. O altă strategie care funcționează foarte bine sunt programele de tip 1+1 (discount financiar dacă vii cu o a doua persoană). Astfel, îți creezi poți crea oportunitatea de a mai câștiga un client în plus.
O altă strategie care se încadrează foarte bine în programele de loializare, este organizarea de evenimente concept. Cristina Norocel vorbește despre experiența ei cu evenimentele concept și vă oferă un exemplu: un eveniment concept poate reprezenta o petrecere cu seară tematică, spre exemplu, seara spaniolă, franțuzească etc, unde pe lângă zona de catering unde găseai preparate specifice țării, se rula un film foarte cunoscut în țara respectivă. Beneficiu? Toate aceste strategii de fidelizare a clienților oferă sentimentul de apartenență, faptul că puteți oferi mai mult decât serviciul în sine.
Dacă vreți să aflați în continuare ce alte strategii de fidelizare a clientilor funcționează, ascultă episodul până la capăt și află ce alte programe de loializare mai poți implementa și tu!
„Lucrurile mari le faci prin acțiuni simple!”
Adrian Burlacu
Timeline
Dacă ați implementat o idee și a fost un succes, așteptăm să auzim și povestea ta! Pentru a nu rata episoadele viitoare, te poți abona canalului nostru oficial Mentori de România, sau mai simplu, îți poți descărca aplicația direct din Google Play. Până data viitoare nu uita: Tine-ți clienții aproape, iar angajații și mai aproape!
Trainer, Consultant Marketing si Branding Personal, Coach
În fiecare zi susţin profesioniştii să îşi construiască un brand personal puternic şi o afacere profitabilă.