Urmărește-ne
Caută
Ne poți asculta și pe:

Cum să îți promovezi restaurantul în 2022? S3E16

Acum că pandemia a mai trecut iar lumea e deschisă din nou spre socializare, restaurantele ar trebui să aibă „un plan de bătaie” bine structurat. Cristina Norocel și Adrian Burlacu, specialiștii noștri, te vor învăța astăzi cum să îți promovezi restaurantul, dar și cum să descoperi noi tehnici care să îți îmbunătățească diferențierea de concurență.

Dacă în trecut locația bună și accesibilă reprezenta un punct de diferențiere, în timpul pandemiei, acest lucru nu a mai fost valabil, din moment ce majoritatea restaurantelor s-au orientat spre zona de livrări. Dacă locația și specificul restaurantului nu mai sunt de ajuns pentru a-ți fideliza clienții, atunci ce rămâne de făcut? Dă play episodului și învață cum sa iti promovezi restaurantul în 2022 și care sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi pentru a-ți crea strategia de marketing.

Cum să îți promovezi restaurantul pornind de la analiza pieței?

Conform Cristinei, orice strategie de marketing începe cu analiza clientului. Dar ce anume ar trebui să știi despre clientul tău? Specialiștii noștri au punctat câteva detalii care te-ar putea interesa în procesul de cunoaștere al clientelei:

  • date democrafice (sex, vârstă)
  • atitudini
  • convingeri
  • cum își cheltuiesc aceștia banii
  • coșul mediu de cumpărături
cum sa iti promovezi restaurantul diferentierea de concurenta

Acum că îți cunoști „prietenii”, trebuie să îți analizezi și „inamicii”. Cel mai bine poți face asta mergând ca și client în restaurantele concurente, pentru a vedea cum este servirea, platingul sau meniul. Când vorbim de concurență totuși, trebuie să facem diferența între cele două tipuri de concurență:

  1. Concurența directă: reprezentată de restaurantele din proximitatea ta (exemplu: dacă ai o pizzerie, te uiți la celelalte pizzeri din jurul tău, le analizezi site-ul, paginile de social media, meniul sau aparițiile în presă)
  2. Concurența indirectă: reprezentată de restaurantele care au alt specific decât restaurantul tău (ex: poți analiza cum se poziționează pe piață , prin ce oferte atrag clienții, la ce evenimente se implică, implicarea în zona socială etc)

Pentru a afla concret cum să îți promovezi restaurantul, dar și ce trebuie să faci ca să te diferențiezi de concurență, ascultă episodul acesta până la capăt.

Timeline

12:48Cele 3 tipuri de poziționări 20:11Youtube Ads 31:06Cum te promovezi dacă nu ai un buget mare?

Dacă ai și tu o poveste reușită cu restaurantul tău, ne poți scrie și vei putea fi chemat la podcast pentru a împărtăși mai departe din experiența ta. Poți revedea episoadele trecute pe Mentori de România, iar pentru a nu pierde alte episoade, îți poți descărca aplicația din Google Play. Până la episodul următor, te poți gândi la ce anume te diferențiază pe tine de celelalte restaurante!

Brands at WorkEpisod 46