Urmărește-ne
Caută
Ne poți asculta și pe:

Cum arată brandul personal al unui nutriționist? S3E18

Cum reușești să te diferențiezi printre multitudinea de nutriționiști din zilele noastre? Ceea ce pare aproape imposibil, află în episodul de astăzi că încă te poți face remarcat, dacă acorzi atenție brandului personal. Mihaela Mocanu împreună cu specialiștii noștrii, Cristina Norocel și Adrian Burlacu, îți vor prezenta cum arată brandul personal al unui nutritionist și ce ai putea face și tu pentru a-ți face promovarea în mod eficient.

Mihaela Mocanu se prezintă în lume ca un ambasador de bunăstare. Un nutriționist cu experiență de aproape 8 ani, Mihaela ajută oamenii să-și îmbunătățească sănătatea, starea de bine, dar și nivelul de energie pentru a duce o viață cât mai bună. Cel mai recent proiect al ei este cartea, în format electronic, intitulată „Ghidul complet al stării de bine”. Aceasta și-a dorit ca oamenii să găsească într-un singur loc informații de bază, simple, o carte despre „cum să”, dar și informații despre starea de bine.

Aspecte care îmbunătățesc brandul personal al unui nutriționist

Primul pas pe care ar trebui să-l facă orice nutriționist este să-și găsească o identitate, conform Mihaelei. După ce reușești să-ți stabilești o identitate, este timpul să îți îndrepți atenția către specialiști și să urmezi niște cursuri de branding. Mihaela consideră, de altfel, că fundația pentru consolidarea unui brand personal vine de la specialiști. Brandul personal al unui nutriționist, dar nu numai, nu este un proces autodidact, ci un proces care ar trebui ghidat de specialiști.

brandul personal al unui nutritionist marketing pentru nutritionisti

Conform Mihaelei, toate detaliile contează, de la culori cu care rezonezi, culorile brandului personal și cele transmise prin postările vizuale, până la nișa în care activezi. Feedback-ul clienților este, de asemenea, foarte important.

Știai că alegerea unui prânz nepotrivit îți poate influența rezultatele în business din restul zilei? Ascultă acest episod până la capăt, pentru a afla de la Mihaela cum anume îți influențează starea de bine deciziile luate în business, dar și să înțelegi cum ar trebui să arate brandul personal al unui nutriționist.

„Drumurile scurte se fac cu ajutorul specialiștilor!”

Mihaela Mocanu

Timeline

15:55Care este diferențiatorul Mihaelei? 17:26Ce informații găsim în carte? 28:10Datele de contact ale invitatului

Dacă ți-a plăcut acest episod și vrei să afli mai multe sfaturi de branding pentru diverse domenii, te poți abona canalului oficial Mentori de România, sau îți poți descărca aplicația pentru a fi primul care află atunci când se postează un episod nou. Până data viitoare, ai grijă la alegerile alimentare pe care le faci înainte de o negociere importantă!

Brands at WorkEpisod 48