Top 3 strategii esentiale de fidelizare a clientilor tăi S5E05

În episodul de astăzi, alături de Cristina Norocel și Adrian Burlacu, vom dezbate 3 strategii esentiale de fidelizare a clientilor. De câte ori te-ai pus în papucii consumatorului tău? Dacă răspunsul este niciodată, te invităm să încerci. Pentru a îmbunătăți experiența și procesul prin care trece un client, ca antreprenor, ai nevoie să simți exact ce simte și el. Te-ai enerva dacă:

  • Site-ul nu este optimizat tehnic și durează o eternitate să comanzi un produs?
  • Există un teanc prea stufos de acte ce necesită a fi semnate?
  • Comanda ajunge mereu cu întârziere;
  • Nu primești niciun discount sau cod de reducere?

Dacă și pe tine, ca antreprenor, te enervează cele de mai sus, ce poate face clientul ? Ei bine, răspunsul este simplu- pleacă și nu se mai întoarce. Nu sună prea convenabil, așa este? De aceea ai nevoie să cunoști cât mai multe tehnici pentru câștigarea încrederii și atragerea clientilor in mediul online.

3 strategii esentiale de fidelizare a clientilor

  1. Simte exact ce simte clientul tău
    • Observă care sunt cele mai importante dorințe pentru un consumator pe care tu nu le poți satisface 100%. După o analiză detaliată, investește timp pentru a putea remodela călătoria pe care o care clientul alături de business-ul tău. Pentru un lider, relațiile interumane sunt cele care denotă empatia companiei.
  2. Acțiuni de fidelizare
    • Clienții vor face cunoștință cu produsele pe care le comercializezi, în funcție de experiența pe care o au, ei vor decide dacă merită să revină și-și vor crea o părere pozitivă sau negativă despre brandul și afacerea ta. Prin răsplătirea clienților fideli, comunicare periodică, bonusuri, discounturi, clientul va avea o decizie de cumpărare mai mare.
  3. Utilizarea la maxim a beneficiilor de CRM-ul companiei
    • CRM-ul ajută o afacere să învețe și să înțeleagă mai bine cine sunt clienții săi , de ce cumpără și care este momentul în care cumpără. Așa se pot anticipa nevoile clienților și se pot rezolva proactiv, ceea ce poate oferi un avantaj strategic.
3 strategii esentiale de fidelizare a clientilor atragerea clientilor in mediul online

Aceste 3 strategii esentiale de fidelizare a clientilor, te pot diferenția de concurență. Majoritatea antreprenorilor își pun baza în ceea ce funcționează deja, fără să acorde importanță sau timp lucrurilor care necesită o schimbăre. Fii tu primul care face o schimbare!

Timeline episod:

01:55Clienți noi din marketing online? 10:35Cum poți să stai în papucii clientului? 18:25Crearea de scheme de fidelizare a clienților.

Nu sta la coadă, intră în lumea antreprenorilor de succes! Aceste 3 strategii esentiale de fidelizare a clientilor sunt doar un început, avem pentru tine mai multe exemple despre ce înseamnă să fii lider, cum poți să-ți optimizezi mai bine timpul, time management, și cel mai important, ce au reușit alți antreprenori să realizeze. Toate acestea le poți asculta pe Spotify sau citi pe site-ul Mentori de România și Tu inspiri România.

Brands at WorkEpisod 72