Exemplu de setare obiective de marketing în 2023 S5E04

Cristina Norocel și Adrian Burlacu, continuă discuția din episoadele anterioare și ne împărtășesc un exemplu de setare obiective de marketing și prin ce metode de a atrage clienții trebuie să trecem. Dacă nu asta își dorește un antreprenor, atunci ce? Alături de noi, poți să afli care sunt cele mai sustenabile procese pentru maximizarea veniturilor și cel mai important-cum setăm corect un obiectiv specific? În episoadele trecute am discutat despre obiective de marketing și business, aflând care este diferența dintre ele. Astăzi, vom afla diferența dintre un obiectiv de marketing general și unul specific.

Exemplu de setare obiective de marketing

Obiectivele generale oferă îndrumări și direcții pentru eforturile pe care le depuneți. Ele pot fi menționate ca obiective de către unii, dar mulți le-ar considera mai degrabă dorințe datorită domeniului lor de rezultate potențiale. Stabilirea de obiective generale ample nu este cea mai bună modalitate de a realiza orice. Trebuie să creați obiective specifice, acționabile, care să fie măsurabile, astfel încât să vă puteți urmări progresul și succesul.

Când stabiliți obiective, este important să treceți dincolo de cele generale și să vă concentrați pe cele specifice. Făcând acest lucru, vă veți asigura că obiectivele stabilite sunt măsurabile și realizabile, fiind mult mai ușor de urmărit în fiecare etapă.Un exemplu de setare obiective de marketing specific, trebuie să îndeplinească cerințelor acronimului SMART:

  • S – Specific
  • M – Măsurabil
  • A – Atins
  • R – Realist
  • T – Cronometrat (Time)
exemplu de setare obiective de marketing setare obiective de marketing

4 pași pentru setarea unui obiectiv specific

Odată ce iți este clară direcția în care vrei să mergi din punct de vedere al țintelor de marketing generale, vine momentul să setezi care sunt acele seturi de obiective specifice pe care urmează să le îndeplinești. Aici, majoritatea antreprenorilor se pierd. În episodul de astăzi, vom avea un exemplu specfic și realist care se bazează pe următorii pași:

  1. Setarea obiectivului general de marketing plecând de la obiectivele de business
  2. Identificarea numărului de tranzacții necesare a fi făcute pentru a genera o asemenea cifra de afaceri
  3. Identificarea mărimii traficului necesar pentru a putea obține numărul respectiv de clienți.
    • Un lead generation de succes poate face ca ciclul vânzărilor să fie mai eficient și să conducă la rate mai mari de succes în achiziționarea de noi clienți.De asemenea poți face vânzări repetate la unul și același lead, pe care deja îl poți considera client. Generarea și conversia lead-urilor, este doar una dintre multele metode de a atrage clienții, fiind un ajutor în lumea digitală pentru obținerea unor clienți noi.
  4. Setarea progreselor în unitatea de timp

Timeline episod:

00:504 pași pentru gândirea unui obiectiv 06:10Unde investim banii? 14:00Generarea si conversia lead-urilor

Alături de noi poți afla gândirea din spatele unui obiectiv și un exemplu de setare obiective de marketing specific. Pentru mai multe informații despre cum trebuie să gândești un obiectiv de marketing specific care-ți poate maximiza cifra de afaceri, te invităm să asculți episodul de astăzi. Urmărește-ne pe www.mentorideromania.ro și descarcă aplicația pentru a fi la curent cu cele mai moderne strategii și exemple din lumea brandului personal sau cel de companie.

Brands at WorkEpisod 71