Antreprenorii își doresc un loc principal în motoarele de căutare existente, find dispuși să folosească cât mai multe strategii pentru a ajunge acolo. Astăzi, Cristina Norocel alături de invitata sa, Mirela Pascu, vor discuta despre SEO în profunzime. Oamenii cunosc deja câteva lucruri despre Search Engine Optimization, dar tot rămâne un topic cu multe semne de întrebare: ce este SEO on page, off page, tehnic, cum ne folosim de optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare ? Cum și când ar trebui să îl folosesc? Pentru toate aceste întrebări și multe altele, există un răspuns detaliat în primul podcast românesc despre SEO.
Ce înseamnă optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare?
Pentru a fi competitivi și a se menține în topuri, marketerii trebuie să se adapteze schimbărilor de pe piață, care creează rapid noi tendințe.Atunci când îți dorești să-ți crească traficul pe site, poate fi nevoie să lucrezi și pe domenii necunoscute. SEO (Search Engine Optimization) este o strategie care te poate ajuta în acest scop, ducându-te la locuri fruntașe.
Practic ce înseamnă această tactică? Ei bine, este un proces complex, care implică 3 tipuri de acțiuni:
- SEO on-page;
- SEO off-page;
- SEO tehnic
Prin care putem optimiza un website, în așa fel încât acesta să câștige mai multă vizibilitate în rezultatele motoarelor de căutare. SEO este o subcategorie a marketing-ului online ( SEM), care din 1990, a continuat să evolueze într-o multitudine de tehnici care pot prioritiza un site web mai sus în lista de rezultate date de un motor de căutare pentru diverse cuvinte-cheie, astfel mărindu-se traficul calitativ al site-ului și experiența oferită utilizatorilor.
Ce este SEO on page, off page, tehinc?
Un specialist SEO poate apela la o mulțime de tehnici pentru a vă îmbunătăți vizibilitatea și optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare. Nu este mereu nevoie, ca marketer, să le faceți pe toate.
Ce este SEO on page? Optimizarea on-page presupune modificarea conținutului unui website, într-o pagină, astfel încât acesta să răspundă criteriilor puse de Google. Fie ca vorbim de selectarea unui keyword, realizarea unui design și a unor elemente grafice care să garanteze o încărcare rapidă, aranjamentul în pagină, claritatea propozițiilor sau diferitele instrumente ale lui Seo on-page, toate duc la mai mult interes atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru potențialii cititori.
Optimizarea off-page se referă în general la creșterea numărului de link-uri de pe alte website-uri către website-ul tău și a calității lor, în vederea câștigului de autoritate. SEO tehnic se focuseza pe imbunatatirea elementelor tehnice ale site-ului tau web pentru o clasificare mai buna. Motoarele de căutare, cum ar fi Google, se străduiesc să ofere utilizatorilor cele mai bune rezultate posibile pentru a le face experiența de căutare cât mai eficientă și satisfăcătoare.
Timeline episod:
Episodul de astăzi îți face cunoștință cu tot ce trebuie să cunoască un marketer despre SEO și cât de importantă este optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare. Știm că timpul îți este limitat, de aceea thinkupmarketing, îți poate aduce o pauză pentru a respira. Și că tot vorbim de timp, există un podcast conceput pentru a-ți sări în ajutor dacă te confrunți cu gestionare timpului. Platforma Mentori de România, alături de Tu inspiri România, îți pot oferi motivația și cunoștințele necesare pentru încredințarea succesului.
Trainer, Consultant Marketing si Branding Personal, Coach
În fiecare zi susţin profesioniştii să îşi construiască un brand personal puternic şi o afacere profitabilă.