Ne întoarcem din vacanță cu forțe proaspete și deschidem acest nou sezon alături de Cristina Norocel și Adrian Burlacu. Pentru a avea un început de an spectaculos, venim în fața voastră cu un subiect fierbinte: Top trenduri in marketing pentru anul 2023. Strategiile de marketing digital sunt prospere datorită modului rapid și eficient de răspândire a conținutului prin social media, email sau site-uri web.
“Real-time marketing oferă posibilitatea de a dezvolta comunități în jurul business-ului.”
Cristina Norocel
Trenduri in marketing pentru anul 2023
Antreprenorii mici sau mari obișnuiesc să urmărească ce schimbări pot aduce în anul ce va urma și care sunt strategiile ce le vor aplica. Marketing tradițional sau digital? Ei bine, anul acesta, la modă este marketingul digital. De ce? Majoritatea consumatorilor, din cauza pandemiei, inflației sau a războiului au început să-și remodeleze comportamentul și decizia de cumpărare. Astfel, pentru antreprenori, a devenit tot mai dificil să dețină cheia ce deschide dorința de cumpărare a consumatorului. Marketingul digital este cel care te poate aduce în fața consumatorului.
Fie că vorbim de content interactiv, Live Streaming și Video Content, SEO, Influencer Marketing sau publicitate, promovare prin reclame, toate au ca scop o mai bună comunicare între antreprenor și avatarul său de client. Astfel, promovarea online, de calitate, poate stârni interesul consumatorului și dorința de cumpărare.
Ce înseamnă marketingul digital ?
Fie că urmărești noile trenduri in marketing sau nu, trebuie să știi că anul 2023 este un an digital. Evoluția marketingului digital a produs un Customer Service ușor de întreținut și a oferit posibilitatea de formare și fidelizare a unei comunități în jurul business-ului. Comunicarea problemelor sau a cerințelor este real-time, oferind satisfacție clienților atunci când sunt respectate cererile pe care le au.
Tot anul acesta, antreprenorii doresc să privească spre noi orizonturi și acceptă neconvenționalul. Așadar, umorul face parte din strategiile de comunicare actuale. Aplicabilitatea unui umor de calitate în funcție de avatarul de client, prin publicitate sau storytelling, face companiile să fie mult mai abordabile și autentice, reușind să capteze atenția consumatorului.
Timeline episod:
Dacă te-am convins să accepți noi trenduri in marketing, dar încă nu știi unde ar trebui să investești timp și bani, te invităm să asculți acest episod. Vei afla care sunt strategiile pe care companiile cunoscute le folosesc. Pentru întrebările la care nu găsești răspuns, noi venim cu o soluție. Nu uita să ne urmărești pe www.mentorideromania.ro
Trainer, Consultant Marketing si Branding Personal, Coach
În fiecare zi susţin profesioniştii să îşi construiască un brand personal puternic şi o afacere profitabilă.