În episodul de astăzi, alături de Cristina Norocel și Adrian Burlacu, vom începe o serie de episoade în care vom discuta despre obiectivele de marketing. După cum știm cu toții, aceste obiective pot cauza bătăi de cap antreprenorilor, fie ei mici sau mari. Așa că, venim în fața voastră cu exemple și scurtături din viața antreprenorială.
Ce obiective pe termen lung are brandul tău?
Te întrebi des dacă vei reuși, dacă calculele tale sunt cele corecte? Oare investești unde trebuie pentru un viitor profitabil? Ce vei face dacă totul se va prăbuși? Aceste întrebări sunt normale și produc dinamicitatea unui business, dar când ele devin sursă de alimentare, trebuie produsă o schimbare. Pentru a accepta această adaptabilitate la noile posibilități, ai nevoie de multă cercetare, planificare a strategiilor și realizarea unor obiective pe termen lung. Înainte de a afla ce este un obiectiv de marketing, trebuie să cunoști diferența dintre obiectiv de business și obiectiv de marketing.
Obiectivele de marketing pe termen lung se concentrează pe crearea de strategii care să ajute businessul să comunice mai eficient cu clientul, să-și crească poziția în piață, să genereze consum, vânzări ce pot amplifica profitul. Orice business se poate bucura de o strategie solidă, dar nu și sustenabilă. Nu contează vechimea unui business, cât contează modul de perpetuare a numelui și calității peste trecerea anilor, asta face un brand să fie sustenabil și profitabil. Cum ai fi cerut o băutură Coca-Cola, dacă compania nu era sustenabilă? Ei bine, probabil ar fi rămas o amintire a părinților pe care nu ai fi reușit să o guști.
Care este primul pas?
Așa cum consumatorii nu dispar în perioadă de criză, nici brandurile nu ar trebui să dispară din viața consumatorului.
Adrian Burlacu
Cunoasterea marcii sau brand awareness, devine un termen tot mai utilizat în lumea business-ului. A investi în cunoașterea mărcii, este un prim pas în îndeplinirea acelor obiective pe termen lung, fie că vorbim de un brand nou sau unul existent. Acest termen de marketing descrie gradul de recunoaștere de către consumatori a numelui. Pe scurt, produce diferență dintre produsul tău și cel al concurenței. O campanie de conștientizare a mărcii urmărește să familiarizeze publicul cu un produs nou sau revizuit.
Timeline episod:
Dacă vrei să afli care sunt cele mai profitabile obiective pe termen lung și cum te poți folosi de ele pentru maximizarea ROI-ului, dar și obținerea sustenabilității, te invităm să asculți episodul de azi și să ne urmărești pe www.mentorideromania.ro sau să instalezi aplicația, pentru a afla mai multe informații de o valoare crucială .
Trainer, Consultant Marketing si Branding Personal, Coach
În fiecare zi susţin profesioniştii să îşi construiască un brand personal puternic şi o afacere profitabilă.