Urmărește-ne
Caută
Ne poți asculta și pe:
tehnici de marketing in antreprenoriat

Cele mai productive tehnici de marketing în antreprenoriat S2E005

Episod 20

Ascultă Episod

Astăzi o avem invitată din nou pe Mădălina Ștefan, care ne-a uimit cu capacitățile ei de a-și manageria afacerea în doar două ore pe zi, așa că vom afla cum putem ajunge și noi la aceste performanțe. Iar alături de gazdele noastre, Cristina Norocel și Adrian Burlacu vom discuta ce înseamnă rolul marketingului în businessurile antreprenoriale și ce exemple de tehnici de marketing in antreprenoriat putem folosi pentru afacerea noastră.

Mădălina ne spune că a înțeles „jocul antreprenorial” și astfel a ajuns să lucreze într-un timp scurt cu echipa ei. Așa că ne mărturisește și nouă ce presupune jocul antreprenorial: „între client și voi, și promisiune și produs să existe 3 procese distincte”: cum aduci leaduri, adică procesul de marketing, cum vinzi către aceste leaduri (marketingul și vânzările se fac separat, cu instrumente diferite), și al treilea proces constă în cum produci ceea ce vinzi.

Leadul este acel vizitator care ți-a dat datele de contact.

Mădălina Ștefan

Atunci când vinzi trebuie să te gândești și la o expertiză de marketing. Rolul marketingului este de a aduce leaduri calificate către echipa de vânzări.

Cristina îi cere Mădălinei să împărtășească din tacticile pe care ea le-a folosit de-a lungul timpului pentru cresterea numarului de clienti. Astfel ea ne expune mai multe faze și tehnici de marketing in antreprenoriat. Prima fază constă într-o cercetare a pieței, prin care vezi când și de ce cumpără clientul acel serviciu, cât dă pe el și ce ar îmbunătăți.

Prima oară marketing înseamnă să faci studiu de piață.”

Mădălina Ștefan

În a doua fază încerci să construiești acel „avatar de client” pe baza răspunsurilor de la consumatorii care au reacționat la ceea ce ai livrat tu. De exemplu, poți folosi un queez, pentru că îi dă oportunitatea clientului de a-și alege propriul drum.

Idei de tehnici de marketing in antreprenoriat

După ce ai adus lead-ul trebuie să te asiguri că îl poți transforma în client. Tu livrezi ceea ce ai promis în prima fază. Mădălina ne prezintă experiența ei și cum procedează atunci când nu este sigură că poate livra ceea ce a promis, și anume oferă garanție totală, trimite mostre gratuite, oferă consultanță sau returnează banii.

tehnici de marketing in antreprenoriat.cresterea numarului de clienti

După ce l-ai avut client trebuie să îl transformi în fan, în „ambasador”. Tu trebuie să fii în top 3 în  mintea acelui client. Cu toate acestea, poți să ai fani și fără să fie clienți. Mai exact îi oferi procesul de vânzare și îi place experiența, dar nu-și permite să cumpere, însă poate merge în alte grupuri să povestească despre această experiență. Astfel nu rămâne client, dar rămâne fan. E un fidel, pentru că îți va aduce mult în business.

Orice tehnici de marketing in antreprenoriat folosești trebuie să ai mereu în minte faptul că ești responsabil să faci un produs remarcabil și să oferi o experiență remarcabilă.

Timeline Episod

00:50Rolul marketingului în businessurile antreprenoriale 07:38Idei cu aplicare imediată pentru aducerea de leaduri calificate

Dacă îți dorești să-ți transformi potențialul în reușită, te invităm să urmărești în continuare setul de podcast-uri și dacă ai o întrebare sau un feedback nu ezita să folosești opțiunea „trimite un mesaj vocal”.

Brands at WorkEpisod 20