În episodul de astăzi, alături de Cristina Norocel și Adrian Burlacu, încheiem seria de episoade despre strategiile de stabilire de preț cu un subiect la fel de interesant și de avantajos pentru antreprenori, anume strategii psihologice de pret. Aceste metode determină clientul să cumpere, să acționeze și sunt utilizate în caz de urgență, ori în cazul în care vrei să eliberezi stock-ul. De asemenea, acestea sunt utilizate pe perioade determinate.
Trei strategii psihologice de pret:
- Stabilirea prețurilor psihologic;
- Stabilirea prețurilor de tip skimming;
- Valoarea perceptuală pe care o înțelege clientul.
Prima strategie funcționează foarte bine în zona de oferte și abonamente. Valoarea perceptuală este legată de cât consideră clientul că valorează produsul sau serviciul tău. Aceasta transcende bunul în sine și apare de multe ori în zona de branduri de lux. Și, de asemenea, prețurile de tip skimming, anume atunci când faci un hype total asupra unui produs. Această strategie se bazează pe emoția consumatorului și pe popularitatea produsului tău. Cum sunt acestea puse în aplicare? Experții noștri în marketing îți oferă mai multe exemple în acest episod.
,,Contează foarte mult să-ți cunoști avatarul de client”
Cristina Norocel
Pentru a afla de detaliile de care trebuie să țineți cont când folosiți aceste strategii și cum să le utilizați pentru afacerea dumneavoastră, ascultați episodul întreg, deoarece avem foarte multe exemple!
Timeline episod:
Dacă ți-am atras atenția și vrei să afli mai multe despre cum să-ți faci brandul tău unic, te așteptăm săptămâna următoare cu un episod întreg dedicat propoziției unice de vânzare. Până atunci, nu uita să te abonezi la canalul oficial Mentori de România, sau să îți descarci aplicația pentru a fi la curent cu tot ce postăm.
Trainer, Consultant Marketing si Branding Personal, Coach
În fiecare zi susţin profesioniştii să îşi construiască un brand personal puternic şi o afacere profitabilă.