Urmărește-ne
Caută
Ne poți asculta și pe:

Cum evităm aceste trei greseli de strategie de pret S4E03

În episodul de astăzi, alături de specialiștii noștri în marketing, Adrian Burlacu și Cristina Norocel, vom continua discuția despre cum stabilim prețul pentru produsul nostru în mod corect. Atunci când vrei să intri pe piață cu afacerea ta poate să fie destul de stresant să îți stabilești prețul pentru produsul sau serviciul pe care îl prestezi. Ba chiar, primele impulsuri care îți spun că ar trebui să intri pe piață cu o reducere mare, ori cu promoții pot să reprezinte greseli de strategie de pret, care nu fac decât să atragă o altă nișă de clienți decât cea pe care ți-o dorești. Este benefic să intri pe piață cu reduceri? Cum atragem clienți și cum îi convingem să ne folosească în continuare produsul? Cum putem ajunge la targetul de clienți dorit? Aceste întrebări și multe altele legate de intrarea pe piață și atragerea clienților își au răspunsul în acest episod.

Greseli de strategie de pret pe care mulți începători le fac

Atunci când antreprenorii sunt la început de drum și tocmai intră pe piață, aceștia se află în survival mode și mulți se gândesc la introducerea produsului pe piață într-o promoție. Însă, specialiștii noștri ne avertizează că astfel nu vom ajunge la publicul nostru țintă.

greseli de strategie de pret 350x216

Strategii de stabilire a prețului:

  1. Stabilirea prețului pentru intrarea în piață;
  2. Stabilirea prețului pentru pachete promoționale/oferte speciale;
  3. Strategia de prețuri freemium.

Prima strategie se referă la faptul că nu ar trebui să intri pe piață cu reduceri, promoții. Cea de a doua strategie, anume strategia de pachete promoționale, este cea mai des folosită, dar și aici trebuie să fim atenți la anumite aspecte. De exemplu, valoarea acestora depinde în totalitate de percepția clientului. Și ultima strategie, strategia de prețuri freemium (free+premium) este o strategie care se potrivește foarte bine pentru produsele digitale și o metodă foarte bună de a convinge clientul să rămână.

Pentru a afla cum poți să eviți aceste greseli de strategie de pret pe care multi antreprenori aflați la inceput de drum le fac, ascultă intreg episodul!

Odată ce te-ai lansat, ăla ești!

Adrian Burlacu

Dacă ți-am atras atenția și vrei să afli mai multe despre acest subiect, te așteptăm săptămâna următoare cu mai multe informații despre preț. Până atunci, nu uita să te abonezi la canalul oficial Mentori de România, sau să îți descarci aplicația pentru a fi sigur că primești notificare atunci când un nou episod va fi postat.

Brands at WorkEpisod 55