Trei strategii de stabilire a prețului pentru antreprenori S402

Continuăm discuția începută data trecută despre strategiile de prețuri, iar astăzi alături de gazdele emisiunii, Adrian Burlacu și Cristina Norocel, vă vom prezenta trei strategii de stabilire a prețului. Acest episod vă va răspunde la toate nedumeririle legate de metodele de stabilire a unui preț corect, de ce acestea sunt importante pentru un antreprenor și de ce alte costuri trebuie să ținem cont atunci când le punem în aplicare. Cele trei strategii prezentate de către specialiștii noștri în acest episod sunt și cele mai des folosite la momentul actual.

Trei strategii de stabilire a prețului

  1. În funcție de achiziție;
  2. În funcție de calitatea produsului;
  3. În funcție de prețurile dinamice.

Prima strategie este și cea mai des folosită, anume strategia de stabilire a prețului în funcție de costurile de producție (de achiziție). Gazdele emisunii ne atenționează și despre riscurile care pot să apară atunci când antreprenorii nu iau în calcul și alte costuri adiacente, lucru care rezultă în stabilirea unui preț în mod greșit.

Când vine vorba de strategia pe baza calității produsului, aceasta este abordată de obicei de cei care au produse în zona ”luxury” și este adoptată de brand-urile care se adresează clienților cu venituri mari. Pe lângă calitate, aici putem discuta și despre unicitatea produsului. Pe baza unor asemenea diferențiatori poți să îți stabilești un preț mai mare.

strategii de stabilire a 350x216

Și nu în ultimul rând, cea mai folosită strategie – strategia în funcție de prețurile dinamice, care constă în acele tarife care fluctuează în mod constant în funcție de competiție, cerere, disponibilitate sau chiar și de perioadă. Specialiștii noștri ne spun că această strategie este utilizată cel mai eficient atunci când supply-ul este finit.

,,Felul în care îți faci strategia este foarte bine calculat”

Adrian Burlacu

Pentru a afla mai multe detalii despre aceste strategii și cum le puteți folosi vă invităm să vizionați până la capăt episodul!

Timeline

01:30Strategia de preț în funcție de achiziție 07:02Strategia de preț în funcție de calitate 11:46Strategia de preț în funcție de prețurile dinamice.

În episodul următor, continuăm prin a vă prezenta strategii de prețuri și vă vom prezenta alte 4 strategii de stabilire a prețului. Pentru a nu rata următorul episod, nu uita să te abonezi la canalul oficial Mentori de România, sau să îți descarci aplicația pentru a fi la curent cu tot ce postăm.

Brands at WorkEpisod 54