Continuăm discuția începută data trecută despre strategiile de prețuri, iar astăzi alături de gazdele emisiunii, Adrian Burlacu și Cristina Norocel, vă vom prezenta trei strategii de stabilire a prețului. Acest episod vă va răspunde la toate nedumeririle legate de metodele de stabilire a unui preț corect, de ce acestea sunt importante pentru un antreprenor și de ce alte costuri trebuie să ținem cont atunci când le punem în aplicare. Cele trei strategii prezentate de către specialiștii noștri în acest episod sunt și cele mai des folosite la momentul actual.
Trei strategii de stabilire a prețului
- În funcție de achiziție;
- În funcție de calitatea produsului;
- În funcție de prețurile dinamice.
Prima strategie este și cea mai des folosită, anume strategia de stabilire a prețului în funcție de costurile de producție (de achiziție). Gazdele emisunii ne atenționează și despre riscurile care pot să apară atunci când antreprenorii nu iau în calcul și alte costuri adiacente, lucru care rezultă în stabilirea unui preț în mod greșit.
Când vine vorba de strategia pe baza calității produsului, aceasta este abordată de obicei de cei care au produse în zona ”luxury” și este adoptată de brand-urile care se adresează clienților cu venituri mari. Pe lângă calitate, aici putem discuta și despre unicitatea produsului. Pe baza unor asemenea diferențiatori poți să îți stabilești un preț mai mare.
Și nu în ultimul rând, cea mai folosită strategie – strategia în funcție de prețurile dinamice, care constă în acele tarife care fluctuează în mod constant în funcție de competiție, cerere, disponibilitate sau chiar și de perioadă. Specialiștii noștri ne spun că această strategie este utilizată cel mai eficient atunci când supply-ul este finit.
,,Felul în care îți faci strategia este foarte bine calculat”
Adrian Burlacu
Pentru a afla mai multe detalii despre aceste strategii și cum le puteți folosi vă invităm să vizionați până la capăt episodul!
Timeline
În episodul următor, continuăm prin a vă prezenta strategii de prețuri și vă vom prezenta alte 4 strategii de stabilire a prețului. Pentru a nu rata următorul episod, nu uita să te abonezi la canalul oficial Mentori de România, sau să îți descarci aplicația pentru a fi la curent cu tot ce postăm.
Trainer, Consultant Marketing si Branding Personal, Coach
În fiecare zi susţin profesioniştii să îşi construiască un brand personal puternic şi o afacere profitabilă.