Cea mai subestimată metodă de a-ți face brandul unic S4E05

În episodul de astăzi, alături de gazdele noastre Cristina Norocel și Adrian Burlacu, vom afla ce este propoziția unică de vânzare și de ce aceasta este foarte importantă pentru afacerea ta. Vrei să îți faci brandul unic? Ce te diferențiază pe tine de toți competitorii tăi? Specialiștii noștri în marketing ne prezintă astăzi mai multe exemple de propoziții unice de vânzare de la diferite afaceri din România, pentru a înțelege cum ai putea și tu să îți contruiești propoziția unică de vânzare, care le va arăta potențialilor clienți unicitatea brandului tău.

Cum îți poți face brandul unic? 

Propoziția unică de vânzare nu trebuie să fie complicată, dimpotrivă în câteva cuvinte poți oferi multe detalii consumatorului despre ce face brandul tău. De exemplu, cei de la Carrefour au o propoziție foarte simplă, dar care spune foarte multe: ,,Universul casei tale”. În doar trei cuvinte, aceștia îți spun că la ei poți găsi tot ce ai nevoie pentru casă, dar mai mult decât atât că acele produse au fost special alese pentru casa ta.

brandul unic 301x201

De asemenea, în acest episod gazdele noastre vorbesc și despre propoziția unică de vânzare de la Pizza Domino, Regina Maria, Altex, dar ne oferă și exemple din branduri personale, precum Daniel Zărnescu și Doctor Cezar.

Dacă ți-am atras atenția și vrei să afli mai multe despre cum să arăți unicitatea brandului tău, te așteptăm săptămâna următoare cu un nou episod. Până atunci, nu uita să te abonezi la canalul oficial Mentori de România, sau să îți descarci aplicația pentru a fi la curent cu tot ce postăm.

Propoziția unică de vânzare este o promisiune de brand.

Cristina Norocel

Timeline episod:

00:54Ce este propoziția unică de vânzare? 2:12Exemple 8:19Care este procesul?
Brands at WorkEpisod 57