În episodul de astăzi, alături de gazdele noastre, Adrian Burlacu și Cristina Norocel, vom afla ce este customer experience și cum acest serviciu ne poate diferenția față de restul competiției. Dacă la început, acest concept a fost mai mult sau mai puțin pus în practică de către diverse companii, în ultimii ani acest concept de marketing a prins din ce în ce mai mult elan. Customer experience este ceea ce personalizează un business și prin acesta reușești să creezi o relație de durată cu proprii consumatori. Astfel, acesta poate fi chiar factorul care îl poate determina pe client să se întoarcă la tine și să cumpere produsul, serviciul tău în continuare.
Ce este customer experience?
Această strategie include promisiunile făcute prin branding, publicitate, produse și servicii, dar mai ales modul în care acestea sunt livrate. Respectarea promisiunilor, ușurința în utilizare a serviciilor și a produselor, încrederea, promptitudinea, calitatea și eficiența relațiilor cu clienții vor face diferența dintre brandul tău și concurență.
În continuare, experții noștri în marketing vor discuta despre cum faci managementul acestei strategii și vă vor oferi exemple. Pentru a afla mai multe detalii despre acest concept de marketing, vă invităm să urmăriți episodul până la capăt.
Nu poți să-l faci fals. Trebuie să fii autentic, asumat și să-l faci de plăcere!
Adrian Burlacu
Timeline episod:
Dacă ți-am atras atenția și vrei să afli mai multe despre cum să-ți personalizezi afacerea, te așteptăm și săptămâna viitoare la un nou episod. Până atunci, nu uita să te abonezi la canalul oficial Mentori de România, sau să îți descarci aplicația pentru a fi sigur că primești notificare atunci când un nou episod va fi postat.
Trainer, Consultant Marketing si Branding Personal, Coach
În fiecare zi susţin profesioniştii să îşi construiască un brand personal puternic şi o afacere profitabilă.