În episodul de astăzi, Adrian Burlacu și Cristina Norocel, moderatorii emisiunii, ne vorbesc despre înțelegerea importanței conturării avatarului de client. Cine îți „ține în picioare afacerea”, cum să-i targetezi și ce să le oferi astfel încât să-și dorească mai mult, află în emisiunea de azi.
Tu știi cum și cui să vinzi?
Deși pare a fi o conspirație a marketerilor de pretutindeni, cu scopul de a maximiza ROI-ul de infinite ori, avatarul de client există de foarte mult timp în lumea antreprenorială. Ce își dorește clientul ideal să obțină de la tine ca producător ? Auzim deseori că este important ca produsul să răspundă adevăratelor nevoi ale consumatorilor, însă cum ne asigurăm că face exact acest lucru?
Avatarul de client se folosește de când există publicitatea.
Adrian Burlacu
În primul rând, ce înseamnă și cum maximizezi ROI-ul? Din punct de vedere financiar, este procentul din investiție care se întoarce spre business owner. Iar pentru a-ți optimiza business-ul, un avatar de client bine structurat joacă cel mai important rol.
De ce să identifici acum clientul ideal?
Precum pământul se rotește în jurul soarelui, afacerea se rotește în jurul clientului. Succesul poate fi condiționat de mulți factori, însă avatarul de client este unul dintre cei mai importanți. Pentru a te lămuri, îți vom prezenta următoarele 5 motive:
- Te ajută să știi cui să vinzi
- Te învață cum să vinzi
- Te ajută să stârnești emoții
- Îți permite să fii specific
- Te ajută să îți promovezi brandul corect și eficient
Avatarul de client se referă la identificarea caracteristicilor pe care le are clientul ideal al unei afaceri.
Cristina Norocel
Timeline episod
Dacă ți-am atras atenția și vrei să afli mai multe, te așteptăm și săptămâna viitoare la un nou episod în care vom discuta despre caracteristicile clientului ideal. Până atunci, nu uita să te abonezi la canalul oficial Mentori de România, sau să îți descarci aplicația pentru a fi sigur că primești notificare atunci când un nou episod va fi postat.
Trainer, Consultant Marketing si Branding Personal, Coach
În fiecare zi susţin profesioniştii să îşi construiască un brand personal puternic şi o afacere profitabilă.