Indiferent dacă ești la început de drum în ceea ce privește explorarea celor mai noi tendinte in promovarea online, pe care le pun la dispoziție rețelele de socializare, sau dorești să îți verifici din nou prioritățile în anul care urmează, acest episod acoperă toate trendurile cu care trebuie să fiți la curent atunci când vine vorba despre planificarea strategiei de marketing în viitorul apropiat.
Într-un peisaj cu multă concurență, gazdele noastre, Cristina Norocel și Adrian Burlacu, au creat pentru tine un ghid cuprinzător al celor mai recente predictii pentru social media, făcând un bilanț al anului ce urmează să se încheie și oferind sfaturi din experiența lor pentru viitorul apropiat.
Care sunt cele mai noi tendinte in promovarea online?
Includem aici trenduri în comportamentul consumatorilor, influențate de pandemie și încercăm să înțelegem impactul acestora asupra comerțului social și obiectivele noastre de business.
Cu siguranță se întâmplă multe, motiv din care ți-am pregătit în acest episod o prezentare de ansamblu, platformă cu platformă, a celor mai noi tendinte in promovarea online pe care te poți aștepta să le vezi că se conturează în următoarele luni.
Predictii pentru social media în 2022
Amintește-ți un lucru: platforme diferite atrag audiențe diferite. Fă-ți timp să cercetezi publicul țintă și să stabilești cele mai importante valori și KPI-uri (key performance indicators) pentru afacerea ta. Gândește-te să restrângi specificul a ceea ce ar trebui să publici și să te asiguri că dezvolți conținut inovator.
,,Sfatul e să fiți vizibili online. Statisticile indică cum comerțul social va fi estimat la miliarde de dolari până în 2027.”
Cristina Norocel
Când vorbim de inovație, vorbim desigur și de piața de NFT-uri (Non Fungible Token), care a crescut enorm în ultimele luni. Este deci, inevitabil modul în care acestea s-ar putea împleti în curând cu rețelele de socializare, posibil un real fenomen. Dă play la episod dacă vrei să afli mai multe despre ce reprezintă aceste jetoane nefungibile și despre cum pot beneficia utilizatorii de rețele sociale de pe urma lor.
Un alt concept pe care îl aducem în discuție, cunoscut sub numele de micro-influencer marketing, s-a alăturat recent scenei rețelelor sociale. Este același concept ca și marketingul de influență, dar la o scară mai mică. Poate părea contraintuitiv să te asociezi cu cineva cu un număr mai mic de urmăritori, dar află că în realitate acest tip de parteneriat vine cu numeroase beneficii dacă luăm în considerare ultimele predictii pentru social media.
Încercăm să răspundem la întrebări precum: De ce nu mai e relevant numărul de like-uri sau de subscriberi?, Ce măsuri va lua Facebook pentru a atrage din nou publicul tânăr? sau Cum va deveni LinkedIn mai relevant pentru relațiile “business to business”?
Timeline Episod
Dacă vrei să afli răspunsul la toate aceste întrebări și care sunt cele mai recente predictii pentru social media, te invităm să asculți întregul episod. Iar dacă îți dorești să-ți transformi potențialul în reușită, te invităm să urmărești și restul setului de podcast-uri. Îți mulțumim că ai fost alături de noi până la finalul acestui sezon.
Trainer, Consultant Marketing si Branding Personal, Coach
În fiecare zi susţin profesioniştii să îşi construiască un brand personal puternic şi o afacere profitabilă.