adaptarea marketingului de continut in online trenduri pentru social media

De ce e importantă adaptarea marketingului de conținut în online?S2E014

Episod 29

Ascultă Episod

Dacă în episodul trecut abordam strategiile de marketing în ONG-uri, de această dată discutăm cu Csaba Demeter, trainer și consultant, Head of Digital Marketing la Frisomat, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de hale metalice din oțel galvanizat. Printre oamenii de marketing din România care este mereu cu un pas înaintea vremurilor, Demeter ne povestește despre adaptarea marketingului de continut in online pe timp de pandemie și de ce consideră că de acum înainte content-ul ar trebui să stea la baza oricărei strategii de marketing digital. Pentru mai multă claritate contribuie, așa cum v-am obișnuit, gazdele noastre, Cristina Norocel și Adrian Burlacu.

Succesul în marketingul digital poate crește doar dintr-o strategie bine planificată, mai precis, dintr-un plan pe termen lung privind utilizarea instrumentelor pentru a atinge obiectivele măsurabile digital, de la creșterea gradului de conștientizare, creșterea traficului pe site și generarea de potențiali clienți, până la creșterea vânzărilor sau îmbunătățirea rentabilității investițiilor.

,,Trebuie să ai o secvențialitate de comunicare. Important e să dai oamenilor posibilitatea să învețe de la tine înainte de a introduce elemente de vânzare.”

Csaba Demeter

De ce e importantă adaptarea marketingului de continut in online?

Specialiștii în marketing trebuie, de asemenea, să analizeze cifrele și datele pentru a măsura eficiența campaniilor de publicitate. Pentru că, în cele din urmă, orice campanie de marketing înseamnă generare de venituri. Aici intervine rentabilitatea cheltuielilor publicitare. Alte exemple în acest sens ar include optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), marketingul plătit, marketingul pe rețelele sociale și mai ales, marketingul de conținut.

Cum sarcina ta este să atragi, să informezi și să implici oamenii, astfel încât aceștia să vină la tine, cele mai bune idei de dezvoltare vin chiar de la clienți. Este un lucru pe care Demeter l-a înțeles de multă vreme, motiv pentru care realizează interviuri și le cere feedback constant pentru a-și îmbunătăți strategia privind adaptarea marketingului de continut in online. Este important să le dai oamenilor posibilitatea să te cunoască mai întâi, să poată învăța de la tine, să construiești o comunitate căreia să îi oferi conținut valoros, ca abia pe urmă să îi prezinți oferta.

adaptarea marketingului de continut in online trenduri pentru social media

Cum ne ajută să cunoaștem noile trenduri pentru social media?

Marketingul de conținut este una dintre cele mai puternice tactici de marketing digital, dacă aveți stabilitatea și resursele interne necesare. Este un angajament pe termen lung care necesită personal calificat, timp și un management ambițios bazat pe o strategie coerentă. Companiile care îl înțeleg bine și se țin de el văd rezultate extrem de profitabile. Tu știi de ce utilizatorii tăi se comportă într-un anumit fel?

Ascultă întregul episod pentru a afla despre noile trenduri pentru social media, de ce este necesar să pui mai mult accent pe îmbunătățirea operațională și adaptarea marketingului de conținut în online, sau cum pot instrumentele analitice să contribuie la concentrarea atenției asupra imaginii companiei tale.

Timeline Episod

05:03Inovații în marketing pe timp de pandemie 11:23Cheia pentru un newsletter de succes 21:42Instrumente de analiză a datelor

Ca să nu ratezi ultimul episod al acestui sezon, nu uita să îți descarci aplicația Mentori de România, iar pentru a fi la curent cu activitatea noastră, te invităm să ne urmărești pe pagina de Facebook Brands at Work.

Brands at WorkEpisod 29