Așa cum au promis în anul anterior, gazdele noastre Cristina Norocel și Adrian Burlacu continuă și în acest an cu emisiunea Brands at Work, satisfăcându-ne nevoia de informații din sfera brandingului personal, a marketingului și a comunicării.
Conștientizarea importanței brandului în afaceri, cunoașterea clientului, planificarea, sunt doar câteva dintre elementele care au stârnit interes pentru cei care au înțeles cât de importantă este partea de branding în afacerile lor. Din acest motiv, nu puteam începe acest an altfel decât deschizând subiectul zonei de retail, aceasta ne ajută să înțelegem care sunt elementele cheie din strategia de marketing online pentru brandul nostru.
„O greșeală majoritară este că oamenii nu gândesc produsul ca parte din brand!”
Cristina Norocel
În episodul de astăzi dezbatem care sunt cele importante elementele cheie din strategia de marketing, astfel că, printre subiectele aduse în discuție veți beneficia de informații cu privire la plaja de prețuri, portofoliu de produse, importanța imaginii de produs și diferența dintre branding sau vânzări. Descoperim împreună care este rolul unei bune planificări, a unei strategii de marketing online solide și a consolidării noastre ca brand.
De unde pornim atunci când căutăm elementele cheie din strategia de marketing?
Când vorbim de zona de retail, nu putem să nu includem selecția și promovarea produselor. Există o multitudine de factori, care determinați fiind, ne ajută să alegem produsele potrivite pentru a fi promovate. Care sunt variantele de promovare a produselor si cum alegem modalitate potrivită de vânzare a acestora. De ce trebuie să ținem cont pentru optimizarea succesului in businessul nostru?
Timeline episod
Dacă urmărești să transformi ideile tale în fapte concrete, te invităm să urmărești în continuare seria de podcasturi care cuprind îndelungata experiență a celor doi specialiști. Pentru a fi alături de noi descarcă aplicația Mentori de România, sau urmărește-ne pe pagina de Facebook Mentori de România.
Trainer, Consultant Marketing si Branding Personal, Coach
În fiecare zi susţin profesioniştii să îşi construiască un brand personal puternic şi o afacere profitabilă.