Cei 5 indicatori cheie pentru campanii de email marketing S3E10

Te-ai gândit vreodată de ce anumite campanii de email marketing eșuează? În episodul de astăzi, Cristina Norocel și Adrian Burlacu, gazdele emisunii, îți vor explica cum te ajută anumiți indicatori cheie să măsori rezultatele unei campanii, dar și ce trebuie să faci pentru a le îmbunătăți performanța acestora.

Atunci când îți propui să implementezi campanii de marketing prin email, este necesar să ai la bază o serie de obiective. Exemple de obiective ar putea fi creșterea bazei de date de clienți sau de ce nu, generarea de noi potențiali clienți. După ce ai conceput un plan și ai gândit subiectul, urmează implementarea. Dar ce faci atunci când se încheie campania? Cum măsori rezultatele obținute? În cele ce urmează, vei descoperi cei 5 indicatori cheie care măsoară performața, și pe care îi poți analiza și tu foarte simplu.

KPI (key performance indicators) pentru campanii de email marketing

Când vine vorba de măsurarea rezultatelor unei campanii de marketing, de cele mai multe ori intervine frustrarea sau nemulțumirea, uneori chiar și panica, sentimente provenite din faptul că nu există o bază concretă de indicatori de performanță care să evalueze ce anume funcționează și ce nu. Cristina și Adrian ne vorbesc mai pe larg despre acești indicatori în episodul de astăzi, însă haideți să îi enumerăm concret:

  1. Rata de deschidere (open rate)
  2. Rata de click
  3. Rata de conversie
  4. Rata de respingere (bounce rate)
  5. Rata de interacțiune
indicatori cheie pentru campanii de email marketing

Acum că știi să recunoști indicatorii de performanță, urmează să-i implementezi și tu în viitoarele campanii de email marketing. Rată de deschidere mică? Încearcă să personalizezi subiectul e-mailului. Rată de respingere mare? Nici o problemă, poți oricând să verifici adresele de e-mail pentru a le elimina pe cele vechi, greșite sau poate false. Despre toate acestea și multe alte sfaturi vei afla în acest episod de la specialiștii Cristina Norocel și Adrian Burlacu.

„Email marketingul făcut eficient înseamnă costuri mai mici, marje de profit mai mari și profituri mai bune!”

Adrian Burlacu

Timeline

04:01Ce măsoară rata de deschidere? 04:48Personalizare VS clickbait 08:44Cum facem ajustări?

Pentru a nu pierde sfaturile utile oferite de gazdele noastre, nu ezita să asculți întregul episod. Mai multe episoade ale acestei emisiuni, dar și alte podcasturi, vei găsi pe pagina oficială Mentori de România, sau le poți asculta direct din aplicația noastră oficială. Tu ce rată de deschidere ai avut la ultima campanie de e-mail marketing?

Brands at WorkEpisod 40