Ce isi doreste sa vada clientul într-un business în 2023? E destul de simplu: latura umană.
Astăzi, Alina Botica, specializată în fotografia de branding personal și nu numai, ne vorbește despre avantajele și impactul unei fotografii de business lucrată într-un studio profesionist, asupra brandului personal.
Un studiu recent arată că 92% dintre persoane au o mai mare încredere în recomandările făcute de oameni, decât în cele făcute de companii. Totodată, 82% afirmă că acordă mai multă atenție și încredere companiilor în care persoanele cu poziții înalte sunt prezente în Social Media. Cu alte cuvinte, ce isi doreste sa vada clientul este tocmai umanul din spatele cortinei.
Știm deja că o fotografie face cât o mie de cuvinte, iar acest lucru se aplică mai ales în brandingul personal. Contactul cu publicul țintă trebuie să exprime că dincolo de achiziția unui produs sau serviciu, există cineva care face posibil acest lucru. Așadar, cât face o fotografie lucrată de un profesionist?
Mi s-a mai spus “Tu faci magie!”
Alina
Ce isi doreste sa vada clientul de fapt?
Zvonurile că fotografiile profesioniste sunt costisitoare, și prin urmare pot să fie o investiție mare pentru antreprenorii abia lansați pe piață, sunt adevărate. E de menționat însă că, așa cum am spus adineaori, aceasta este o Investiție. Pe termen lung, decizia de a te conecta cu consumatorii afișând latura umană într-un mod profesionist, va da roade. Iar de aici până la o rată de conversie care crește constant, nu mai e cale lungă!
Cum se descurcă Inteligența Artificială cu “aparatul foto”?
În prezent, deși AI/IA face progrese considerabile în foarte multe domenii, asupra fotografiei de branding personal impactul este minor, spune Alina. În esență neînțelegând pe deplin emoții și alte caracteristici umane, este greu pentru un AI să redea fețe sau chiar să construiască ceva pe o imagine furnizată în prealabil. Așadar, pentru toți specialiștii în fotografia de branding personal: the future is still bright!
Acum, lăsând la o parte tehnicalitățile, am întrebat-o pe Alina ce sfaturi dă unui antreprenor care încă este prins între DA și NU vizavi de fotografiile profesioniste de branding personal. “Acum este momentul!”, spune Alina. De ce tocmai acum, chiar dacă bugetul este mic? Ascultă episodul și descoperă cum să oferi prin imagini ceea ce isi doreste sa vada clientul, chiar și în rate. Da, am zis bine.
Timeline episod:
Trainer, Consultant Marketing si Branding Personal, Coach
În fiecare zi susţin profesioniştii să îşi construiască un brand personal puternic şi o afacere profitabilă.