Cum să ne adresăm unei cauze din viitor? S2E004

În episodul de astăzi, suntem din nou cu Mirela, care va atinge un subiect interesant din sfera psihologiei vânzării, referitor la cel de-al doilea element de care trebuie să ținem cont pentru a avea o afacere de succes, menționat în episodul anterior. Astfel, Mirela ne vorbește despre modul prin care trebuie să ne adresăm ca afacere, unei cauze din viitor. În această ordine de idei, aflăm despre cele 4 repere care ne ajută să creăm o cauză cu bază în viitor. Ca urmare, avem nevoie de un loc și un spațiu în care oamenii să își pună încrederea, să spargem limitarea pe care oamenii și-o creează, legată de a face o schimbare în viața lor, să le permitem oamenilor să se identifice cu afacerea noastră și să creăm o declarație de independență.

„Teama legată de faptul că lucrurile din viitor nu s-ar putea realiza, ne face să ne ținem strâns legați de prezent, pe când speranța în viitor ne ajută să facem schimbarea.” 

Eric Hoffer

Adresarea unei cauze din viitor trebuie să reprezinte scopul afacerii noastre. Astfel, rolul nostru este acela de a muta omul dintr-o poziție actuală într-una mai bună, din viitor. 

„Prin afacerea noastră, ajutăm omul să se miște din momentul prezent către viitor. Noi nu reparăm ceva din trecut.”

Mirela Pascu

Pentru a avea succes în afacerea noastră trebuie să le dăm oamenilor speranța viitorului mai bun, astfel făcându-i mai receptivi la schimbarea pe care trebuie să o adopte . Ca urmare, reușim să le creăm acestora o călătorie către evoluție și un scenariu frumos al viitorului prin care să le câștigăm încrederea. Mirela ne spune că pentru a creea acest scenariu avem nevoie ca afacerea noastră să fie cât mai nișată iar noi să fim cât mai reali prin împărtășirea propriilor experiențe. În această ordine de idei, invitata noastră ne povestește despre experiența ei din cadrul unui seminar susținut de cel care a fost inspirație pentru filmul premiat Oscar, „Lupul de pe Wall Street”. Astfel, personajul principal din acest film, Jordan Belfort, a venit în România și a susținut un seminar despre psihologia în vânzări, Mirela având ocazia să își noteze informații utile și de mare interes, una dintre acestea fiind:

„Atunci când alegem o călătorie reală din viața noastră și facem din asta o afacere, totul va veni natural și ne va fi mult mai ușor să urmăm calea succesului. ” 

Mirela Pascu

Tot azi, aflăm cele 4 elemente care ne ajută să ne adresăm unei cauze din viitor. Primul reper, are în vedere nevoia de un loc și un spațiu prin care să le putem transmite oamenilor speranțe, pentru ca aceștia să își poată pune încrederea în afacerea noastră. În continuare, trebuie să spargem limitarea cea mai puternică, legată de a face o schimbare în viața oamenilor, să  le permitem acestora să se identifice cu noi și cu viziunea noastră și să creăm o declarație de independență. Această declarație poartă numele de manifesto și reprezintă unealta cu ajutorul căreia ne facem vizibilă afacerea, pe piață. Pentru ca afacerea noastră sa aibă succes, avem nevoie ca declarația de independență să transmită o viziune către viitor și să înceapă prin formula „eu sunt…”.

Timeline episod: Cum să ne adresăm unei cauze din viitor?

01:07Cum se aplica în vanzari, cauza dinspre viitor? 12:50Cele 4 repere care ajută la crearea unei cauze dinspre viitor

Dacă vrei să te încarci de motivație și energie pozitivă, în acest minunat univers al antreprenoriatului, lasă-te inspirat de și mai multe episoade și emisiuni, care te vor surprinde mereu și te vor purta către calea succesului, accesând : https://www.mentorideromania.ro/

 Abonează-te acum la canalul ’’Mentori de România’’, iar noi te vom surprinde mereu cu subiectele preferate de tine, amintindu-ți printr-o notificare să nu lași pe mâine ce poți face astăzi!

The Rain MakerEpisod 12