Strategii pentru gestionarea situațiilor dificile și construirea unui brand puternic S7E01

Ne întoarcem din vacanță plini de energie și inaugurăm acest sezon alături de Cristina Norocel și Adrian Burlacu. Pentru a marca debutul celui de-al șaptele sezon într-un mod spectaculos, gazdele emisiunii ne prezintă un subiect incitant: gestionarea situatiilor dificile pentru a avea repercursiuni minime.

De asemenea, gazdele noastre au explorat subiecte captivante, precum intrigantul univers al marketingului prin intermediul influencerilor, unde personalități remarcabile ne influențează deciziile de cumpărare. Au adâncit discuția, concentrându-ne asupra rebranding-ului și strategiilor pentru construirea de branduri durabile și au adus în discuție exemple concludente de rebranding de la gigantii corporativi precum Meta (fosta Facebook) și Twitter, demontând modul în care au abordat controverselor legate de schimbările lor.

gestionarea situatiilor dificile construirea unui brand puternic 500x500

Fiecare eșec este o lecție de învățat!

Adrian Burlacu

Pentru că în ultimele două episoade ale sezonului trecut gazdele noastre deja au dezbătut subiectul „Trenduri în marketing în anul 2024”, astăzi vin și cu soluții pentru situațiile neplăcute întâmpinate la începutul anului. Aceștia au explorat aspecte cheie ale gestionării brandurilor moderne, aducând în prim-plan strategii esențiale pentru a naviga cu succes prin provocările contemporane. Au analizat cu atenție gestionarea situațiilor dificile pentru branduri, evidențiind importanța răspunsurilor rapide și eficiente în fața problemelor și controverselor.

gestionarea situatiilor de criza construirea unui brand puternic 500x500

În continuare, s-au concentrat pe lumea dinamică a marketingului prin intermediul influencerilor, subliniind rolul crucial al colaborărilor cu personalități remarcabile în cadrul strategiilor de marketing și modul în care acestea pot influența imaginea brandului. Alături de acestea, au explorat și procesele de rebranding și construirea de branduri durabile, analizând exemplificări concrete de la companii de talie mondială precum Meta și Twitter. În lumina acestor teme, au adus în discuție și experiențe de eșec din lumea branding-ului și marketing-ului, evidențiind importanța învățării continue în acest peisaj dinamic și importanța promptitudinii în gestionarea situatiilor dificile.

gestionarea situatiilor de criza construirea unui brand puternic 500x500

Iată aspectele principale pe care trebuie să le avem în vedere atunci când ne dorim să construim un brand puternic:

  1. Gestionarea provocărilor pentru branduri: Atunci când discutăm despre modul în care brandurile gestionează situațiile dificile, este crucial să înțelegem importanța oferirii de răspunsuri rapide și eficiente în fața problemelor și controversei pentru că această abordare poate avea un impact semnificativ asupra imaginii brandului.
  2. Rolul marketingului prin intermediul influencerilor: Gazdele noastre s-au concentrat asupra importanței colaborării cu influencerii în strategiile de marketing și au analizat cum aceștia pot influența în mod pozitiv sau negativ construcția imaginii brandului. Cu toate acestea, este necesară o gestionare cu atenție aîn ceea ce privește parteneriatele cu influenceri pentru a asigura coerența și autenticitatea mesajelor transmise publicului.
  3. Rebranding și construirea de branduri durabile: Prin exemple concrete de rebranding, inclusiv schimbările notabile realizate de Meta și Twitter, este evidentă importanța adoptării unei abordări strategice și a unei comunicări eficiente pentru a gestiona transformările majore în identitatea unui brand.
  4. Învățăminte din eșecurile din lumea branding-ului și marketing-ului: Partajarea experiențelor de eșec oferă oportunitatea de învățare și încurajează audiența să contribuie cu întrebări, exemple și subiecte pentru discuții viitoare. Transparenta în privința greșelilor din trecut consolidează încrederea publicului și promovează dezvoltarea continuă a strategiilor de branding și marketing.
gestionarea situatiilor de criza construirea unui brand puternic 500x500
06:31Sfaturi în vederea alegerii celor mai potriviți parteneri 10:03Exemple de colaborări nereușite cu influenceri 17:15Cum să gestionezi situațiile de criză
gestionarea situatiilor de criza construirea unui brand puternic 500x500

Te așteptăm și săptămâna viitoare pentru o nouă ediție a emisiunii Brands at Work. Nu uita că poți trimite întrebări din domeniu, la care ai dori ca moderatorii noștri să răspundă în episoadele următoare. Dacă ți-a plăcut această discuție și dacă acum ai o mai bună înțelegere a strategiilor pentru viitor, te încurajăm să asculți și alte episoade ale emisiunii Brands at Work disponibile pe site-ul nostru. Nu uita că pe Mentori de România poți asculta și alte emisiuni interesante precum Leaders Hub, 1440 sau The Keywords.

Brands at WorkEpisod 99