În episodul de astăzi, alături de Robert Burcea, îl avem ca invitat pe Augustin Mihăilă care ne conduce către o discuție deschisă, pornind de la o întrebare fundamentală, anume cum vinzi părinților. Acesta a fost pe rând actor, prezentator de festivaluri, realizator de emisiuni TV și filme pentru copii. Mai mult, a avut un club de actorie pentru copii în 12 orașe ale țării, iar de 10 ani este cunoscut ca Magicianul Augustin.
Augustin ne-a împărtășit cu drag din cunoștințele și experiențele sale, dobândite de-a lungul anilor în care a muncit din greu să ajungă exact unde își dorește. Am aflat cum te faci cunoscut și care sunt etapele marketingului, având ca referință centrul educational online, pe care Augustin îl gestionează. În continuare, ne este prezentată influența și importanța pasiunii pentru domeniul în care activăm.
„Pasiunea e bine să o ai în orice business. Te ajută să treci mai bine peste momentele grele, provocatoare și te ține pe șinele pe care vrei sa mergi. Pasiunea e importantă dar nu suficientă.”
Augustin Mihăilă
Rolul pe care îl are promovarea în vânzarea către părinți este un aspect important pe care îl regăsim în discuția cu Augustin. În acest an de pandemie, promovarea a devenit mult mai provocatoare deoarece părinții au învățat să cumpere online, astfel o firmă nu mai concurează doar magazinele din apropiere, ci cu toată țara. Așadar, acesta ne prezintă planul pe care trebuie să îl avem în vedere în momentul în care pornim o afacere, punând accent pe investirea în marketing. Primul pas este testarea sau analiza de research calitativ al produsul ori serviciul oferit, după care urmează vânzarea și livrarea, două acțiuni care trebuie constant îmbunătățite. În continuarea acestui subiect, ne sunt dezvăluite și explicate două mituri comune despre vânzările către părinți, anume că părinții cumpără orice și copiii fac tot ce le spun părinții.
Tot azi, aflăm despre procesul din spatele unui funnel, care urmează 3 pași esențiali. Acești pași au la bază înțelegerea și plăcerea publicului, față de un produs nou. În primul rând, trebuie efectuată cercetarea de piață. Al doilea pas este testarea produsului pe un număr minim de oameni, pentru a primi feedback, iar cel de-al treilea pas este vânzarea. Acest proces este, din perspectiva lui Augustin, unul circular, deoarece trebuie să existe o optimizare continuă, în funcție de feedback-ul primit de la clienți.
Timeline episod
Dacă vrei să te încarci de motivație și energie pozitivă, în acest minunat univers al antreprenoriatului, lasă-te inspirat de și mai multe episoade, care te vor surprinde mereu și te vor purta către calea succesului. Abonează-te acum la canalul ’’Mentori de România’’, iar noi te vom surprinde mereu cu subiectele preferate de tine, amintindu-ți printr-o notificare să nu lași pe mâine ce poți face astăzi!